Beantwoord

Grootte van de muziekbibliotheek

  • 18 November 2021
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Mijn eigen muziekbibliotheek is groot. Daarom heb ik enige tijd naast mijn eigen muziekbibliotheek een deel van mijn muziek via PLEX bereikbaar gemaakt voor SONOS. 

Deze oplossing werkt echter niet goed, de verbinding SONOS -PLEX is erg labiel, erg gevoelig voor kleine wijzigingen in instellingen en voor wijzigingen als gevolg van updates van mijn NAS, SONOS app, Plex app enz.

Weet iemand een alternatief voor PLEX die stabiel is en god werkt.

 

(Ik dacht zelf aan de mogelijkheid een tweede muziekbibliotheek als muziekservice toevoegen aan SONOS. Waarom zou dat niet kunnen>)

icon

Beste antwoord door 106rallye 18 November 2021, 11:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Dank voor je antwoord!

 

Het is me helder en ik weet nu dat ik hoop kan hebben op een oplossing van Sonos zelf!

Reputatie 7

Sonos is bezig een oplossing te zoeken voor de vermaledijde 65k limiet voor databases en voor het SMBv1 probleem. Tot die tijd is Plex eigenlijk de enige oplossing. Naast de door jou vermelde puntjes met Plex, mis ik vooral de folder-view.

Omdat het probleem hem zit in de omvang die de database op de spelers inneemt en de database in het Sonos-systeem op elke speler dient te staan, is het niet mogelijk om op hetzelfde systeem twee databases aan te maken.