Beantwoord

Grootste dure miskoop ever......

  • 17 February 2019
  • 7 reacties
  • 546 Bekeken

Ik wilde graag een soundbar, omdat ik muziek wilde streamen van mijn mobiel naar een luidspreker en omdat ik het geluid van de tv slecht vond.

Iedereen adviseerde Sonos, maar vanwege de prijs, zag ik het niet zitten, maar iedereen was lovend... Helaas geldt dit niet voor mij.... Alles wat het zou moeten doen werkt niet.... Een expert erbij gehaald, omdat het aan het netwerk zou liggen, maar ook dit is niet het geval...

Alles is geprobeerd, netwerk opnieuw installeren, storende apparaten uit zoals apple tv, andere apparaten gebruiken, maar niets helpt..... Ook de Sonos opnieuw koppelen, installeren, etc. helpt niet.... waardeloos systeem...

Als iemand nog weet wat ik aan onderstaande dingen kan doen? Ik heb een Philips PUS Ambilight tv uit 2018, apple tv 4, macbook pro, iPhone xs.....

1. streamen van muziek naar iphone werkt niet, muziek valt continu uit
2. netflix kijken is een ramp, steeds een alien, piep geluid
3. tv kijken gaat niet, geluid loopt 10 seconden voor op het beeld
4. alarm instellen onmogelijk, tijd van 07:00 is niet aan te passen
5. afspeellijst aanmaken gaat niet

Wie o Wie?
icon

Beste antwoord door bonesnl 18 February 2019, 08:26

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Das knap, dat het geluid 10 sec voor loopt.

Sonos even bekabeld aan het netwerk hangen om te testen, nog steeds zelfde problemen, dan gauw omruilen.
Reputatie 7
Badge +3
Je zou ook een diagnose naar Sonos kunnen sturen waardoor zij kunnen meekijken naar het systeem. Klinkt toch allemaal erg netwerk gerelateerd.
@ bonesnl misschien 5 seconden dan, in ieder geval is het vet irritant..... ik heb alleen helaas geen 2e netwerk kabel beschikbaar van de meterkast naar de woonkamer.....

@ Erooij netwerk gerelateerd zou je zeggen, maar ik heb gisteren een netwerk expert over de vloer gehad, netwerk via kpn router gehad, netwerk via Apple time capsule gehad, alles 3 keer opnieuw geïnstalleerd, maar niets mag helpen....
Reputatie 7
Badge +3
Zoals aangeven zou ik via de app een diagnose maken wanneer de problemen zich voordoen en het nummer van die diagnose hier vermelden. Zelf heb ik ook een time capsule en ervaar nooit problemen.
Reputatie 7
Badge +2
Als ik onder je mail adres zoek wat je gebruikt op dit forum, dan zie ik dat je ons ook een mail hebt verzonden voor je IPhone muziek.
Verder zie ik de andere problemen niet in deze mail beschreven staan.
Zou je eigenlijk willen adviseren om ons te bellen zodat we alle problemen onder de loep kunnen nemen, oplossen, of in iedergeval je in de juiste richting kunnen wijzen als wij geen oplossing zouden kunnen bieden.
Zal je ook een mail sturen omtrent je IPhone vraag, deze heb je dus spoedig binnen.

Ben het eens  waardeloos

Hoi @harmhospers 

Als het je e-mail adres is hou er den rekening mee dat dit een openbaar forum is.
Als het je nog lukt zou ik dat even weghalen.

Wat betreft de Kwaliteit van Sonos, er is niets beters op de markt.
In ieder geval niet voor mij .Ik ben er dik tevreden mee.:wink: