Beantwoord

Groeperen lukt niet meer.

• 31 October 2018
  • 9 reacties
  • 902 Bekeken

Bij het groeperen woonkamer (connect) met eetkamer (2x play1) en keuken (amp) valt de connect in de woonkamer uit. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Tim S 1 November 2018, 14:09

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Hallo Tim. Bedankt voor je snelle reactie. Zojuist heb ik de diagnose doorgestuurd. Het nummer is 1307821256.
Reputatie 7
Badge +2
Zou je willen verzoeken de KPN modem, en alle speakers 1-malig allemaal van het stroom te ontkoppelen en opnieuw aan te sluiten.
Als ze dan weer functioneel zijn, graag wat muziek afspelen in een groep en nogmaals een nieuwe diagnose naar ons terug koppelen.
Alles zoals gewenst uitgevoerd. Probleem is hierdoor nog niet opgelost. Zojuist heb ik een nieuwe diagnose gestuurd met nummer 309264109.
Reputatie 7
Badge +2
Zit er een ethernet kabel in je Connect Living Room?
Zie namelijk geen ethernet kabel aangesloten, maar de log geeft wel aan dat vaak de ethernet poort down en up gaat.
Als of er mogelijk een defecte kabel in zou zitten, waarin hij de ene keer verbinding hier op ziet, en de andere keer weer niet.
Dit kan allerlei problemen met zich meebrengen.
Nee alle componenten van Sonos zijn draadloos aangesloten.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken een fabriek's reset op de Living Room uit te voeren, daarna graag opnieuw koppelen en opnieuw kijken of het probleem zich nog voordoet.
Hoor graag het resultaat, en indien mogelijk nog een nieuwe diagnose kort aangemaakt nadat het probleem zich dan weer voor zou doen.
Fabrieksresset is uitgevoerd. Groeperen werkt helaas nog niet. Diagnose 1229428815 zojuis doorgestuurd.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je toch vragen ons even te bellen dat we onderzoek kunnen doen.
Kaart graag referentie nummer 00363658 aan als je contact hebt met mij of een collega.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44