Vraag

Groepen zijn niet te ontbinden

• 9 November 2017
  • 2 reacties
  • 240 Bekeken

Ik heb een groep op de slaapkamer en woonkamer. Als ik muziek afspeel dan schakelt Sonos beide groepen aan. De ene groep neemt de andere over. Pas als de muziek weer aan het spelen is dan kun je de groepen weer splitsen. Verander je weer van muziek dan schakelt Sonos gelijk weer naar beide groepen. Wat moet ik doen om dat te voorkomen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Klinkt alsof je wat moeite hebt met het scheiden van groepen? Kan het zijn dat je van kamer probeert te wisselen vanuit het afspeelscherm? Hier kan dit niet, hier groepeer je alleen. Je moet dan eerst op de bovenkant van je scherm tikken zodat het afspeelscherm naar beneden gaat, en dan heb je je hoofdmenu weer en hier kun je op de zwarte hoofdmenu balk onderin 'Kamers' selecteren. Hier kun je van kamer wisselen als je op de naam van de kamer tikt.
Raakt dat een beetje wat je bedoelt? Zo niet, excuses - wil je dan nog een poging doen om het uit te leggen?
Bedankt voor je antwoord Bob, precies wat ik bedoelde. Jammer dat je niet vanuit het afspeelscherm de groepen kunt scheiden, maar jou antwoord is een werkbare oplossing.