Vraag

Groep wordt uit zichzelf opgesplitst.

Badge
Af en toe wordt een groep uit zichzelf opgespitst in afzondelijke kamers. Voorheen was dit sporadisch, de laatste weken echter regelmatig, toch tot twee- driemaal per week. Tot op heden groep weer samenvoegen en klaar. Vandaag lukte dit niet, heb dan de app verwijderd, nog geen resultaat, dan de controller opnieuw ingesteld en toen was het probleem opgelost, voorlopig toch. Nog anderen die dit voorhebben en/of weten wat er aan de hand kan zijn? Gr. Herbert

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Zou je een diagnose willen maken wanneer het probleem zich voordoet, en het nummer hier willen vermelden? Een diagnose maak je zo.
Badge
Beste Bob, bedankt voor jouw antwoord. Zodra het zich opnieuw voordoet zal ik de diagnose maken.
gr.- Herbert
Badge
Hallo Bob, zopas diagnose verzonden. Bevestigings nr.7683580. Gr. Herbert
Reputatie 5
Badge +2
Er zijn wat interessante dingen in je netwerk aan de hand die waarschijnlijk ook hun invloed hebben op de interne netwerk communicatie. Graag wil ik weten hoe je netwerk is opgebouwd. Wat voor model router je hebt, of je nog andere routers/access points/switches en dergelijke hebt, en hoe je deze hebt aangesloten. Mocht je dit wat prive willen houden, dan kun je die informatie als PM naar me toe sturen.
Badge
Router van Telenet, bridge op aangesloten en zo verder streaming naar de verschillende componenten.
Reputatie 5
Badge +2
In dat geval kun je het beste telefonisch contact zoeken met ons, zodat we een goed kijkje in het netwerk kunnen nemen. Ons nummer vind je op www.sonos.com/contact.
Badge
Ok, wanneer past dit het best? Vanavond lukt niet meer. Kan het morgen en welk tijdstip?
Reputatie 5
Badge +2
We zijn doordeweeks van 10 tot 18 open. Mocht je niet binnen die tijden kunnen bellen, dan kun je hier een afspraak maken buiten kantoortijden.
Badge
Voorlopig geen probleem meer, de groep blijft samen als vanouds.
Bedankt voor de hulp.
Badge
Nog ander vraagje i.v.m.15 bestaan, 15% korting, is Cool Blue een partner hierin?
Reputatie 5
Badge +2
Ja, die doet mee inderdaad.