Vraag

Groep werkt niet goed

• 16 mei 2020
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo, sinds kort het ik naast mijn ‘oude’ ZP90 een one sl thuis neergezet. Hierdoor begon de ZP90 onregelmatig te haperen, op zowel online radio, muziekbieb als op Spotify.

Aangezien ik een erg goed geïsoleerd huis heb 😉 heb ik drie access points, waarvan ik de ZP op het eerst had aangesloten, en de One SL op het tweede. Geen subs-netwerken oid, AP komen allemaal op de dezelfde modem / router uit. Aangezien ik aannam dat het misschien hier mee te maken had, heb ik als probeersel beide apparaten op ethernet aangesloten. Dit lost t probleem niet op. Met als nieuw probleem , dat als ik beide boxen groepeer, er eentje speelt, en de tweede stil valt. 

Beide sonos-en zijn nu bedraad verbonden (WM0), eerder draadloos (WM1)

Iemand een idee?

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey Eric,

Zou je anders een diagnose willen versturen wanneer je er problemen mee ondervind?

Als je hier dan het bevestigingsnummer plaatst kijk ik er gelijk even naar voor je.

hoi, ik heb net een diagnistische toets gedaan: 444981371. Groet, Eric

Reputatie 5
Badge +3

Dank je wel, maar haal de Connect even van het stroom en sluit het weer aan. Maak hierna nogmaals een diagnose binnen 20 minuten dat een probleem zich voordoet en plaats het nummer hier.

Hallo, ik merkte zojuist weer een ‘stotter’. tijdens het afspelen van internetradio (via tuneIn), connect is van de stroom geweest. # is 660597030. Hoop dat jullie dr wat aan kunnen zien.

Reputatie 4
Badge +2

Hey Eric,

Bedankt voor de diagnose.

Ik zie in allebei je Sonos producten een netwerk kabel gaan, alleen die in de connect gaat lijkt niet actief te zijn, in de diagnose verbind hij met het signaal van de andere speaker.

Zou je me kunnen vertellen waar deze kabel naar toe gaat?

Heb je de mogelijkheid om de kabel die naar de connect gaat anders eens te vervangen en het dan opnieuw te testen?

Reageer