Beantwoord

Grand prix radio icm F1 tv

  • 26 March 2022
  • 9 reacties
  • 6775 Bekeken

Ik kijk de f1 via f1tv. Nu kan je via gp radio luisteren naar het commentaar van Olav mol. Via de app van gp radio kan je zorgen voor vertraging van het geluid waardoor het beeld en geluid synchroon loopt. Via de app kan je echter geen verbinding met de Sonos apparatuur, dus moet het via een aparte Bluetooth box. 
 

Als ik via de Sonos app luister naar gp radio, kan ik geen vertraging regelen. Is er een mogelijkheid om dit wel te regelen. Het is natuurlijk veel mooier om het geluid via de Sonos apparatuur te laten lopen. Ik beschik over een playbase met 2 one’s

icon

Beste antwoord door 106rallye 26 March 2022, 18:14

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 7

Met een iPhone zou je GP Radio moeten kunnen Airplayen.

Top. Dat is mooi oplossing. 

De oplossing: Wij kijken via Viaplay abonnement, dan audio via de Sonosapp TuneIn koppelen (indien je de link nog niet in de app hebt staan..   https://www.mp3streams.nl/zender/grand-prix-radio/stream/108-mp3-192 toevoegen.) Dan kijk je de race met Mol commentaar. Als je later de tv uitzet en weer aan loopt je tv audio gewoon weer via het Sonos systeem. 

Reputatie 7

Grand Prix Radio zit ook gewoon op TuneIn, dus de link toevoegen zou niet nodig moeten zijn. Bovendien: je kunt deze stream toch niet synchroniseren, zoals de topic starter vraagt?

Reputatie 4
Badge +3

De oplossing: Wij kijken via Viaplay abonnement, dan audio via de Sonosapp TuneIn koppelen (indien je de link nog niet in de app hebt staan..   https://www.mp3streams.nl/zender/grand-prix-radio/stream/108-mp3-192 toevoegen.) Dan kijk je de race met Mol commentaar. Als je later de tv uitzet en weer aan loopt je tv audio gewoon weer via het Sonos systeem. 

Dank voor de tip. Hier exact zelfde situatie en ga dit meteen aankomend weekend uitproberen. Is via deze methode de audio meteen synchroon met het beeld? Of moet je via de optie “Tv-dialogen synchroniseren” dan nog aan de slag?

Reputatie 7

Ik kwam er overigens zelf achter dat Airplay niet werkt met de Grand Prix Radio app. Erg jammer, zie ook https://www.appwereld.nl/app/grand-prix-radio/1568835922

Reputatie 4
Badge +3

Even een gedachte…. Geluid wordt sneller ontvangen dan beeld toch? Dus in theorie wanneer je GP radio afspeelt via TuneIn op Sonos, zou de audio iets voorlopen op het beeld. 
Aangezien ik overal lees dat de slider in de GP radio app niet goed werkt of AirPlay niet werkt en we zouden dus gebruik maken van TuneIn, maar dan is de audio er eerder dan het beeld….

 

Wanneer je dan heel even Viaplay pauzeert terwijl je de audio door laat lopen, zou het toch opgelost zijn? Of denk ik nu te simpel?

Hoi Allemaal,

Hier kun je gewoon plussen en minnen.
Deze zet je op de PC. Die kun je verbonden met de bluetooth van de Roam.
Op mijn de tv heb ik deze app staan.
Prima synchroon geluid bij het beeld.

Mijn oplossing zou dat zijn geweest als ik het Engelse commentaar minder zou waarderen.

Reputatie 7

Vanaf de webpagina en de app van GPR kan ik nu wel Airplayen met iOS 15.5,