Beantwoord

Google Assistent wijzigen van Arc speaker naar Sonos One links

  • 6 November 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hi,

Ik heb mijn dolby set (ARC + 2x One) als Dolby Surround set geinstalleerd met True Play. Ik wil graag de Google Assistent (GA) koppelen en dan specifiek op mijn linker Sonos One speaker. Als ik GA koppel, dan neemt die automatisch de ARC als dominante speaker. Als ik dit probeer te veranderen door de Surround set te ontkoppelen en eerst de GA te koppelen aan de losse speaker, en daarna de Surround set met True Play te installeren, dan moet eerst GA ontkoppeld worden voor ik True Play kan installeren. Dus dat werkt niet. 

 

Vraag: Hoe kan ik de actieve speaker van de Google Assistent wijzigen op de Surround set? 

icon

Beste antwoord door 106rallye 6 November 2021, 10:17

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Helaas: wat jij wilt kan niet. Als GA wordt geïnstalleerd in een “kamer” waar een soundbar in zit met een microfoon (Beam of Arc) dan doet de soundbar alle GA. De surrounds dus niet.

Met een soundbar zonder microfoon (Playbar of Playbase) werkt het wel, maar zit GA altijd op (uit mijn hoofd) de linkse surround.

Bedankt voor je reactie! Zou het nog een mogelijkheid zijn om de mic op de ARC uit te schakelen zodat hij automatisch overgaat op de linker surround speaker?

Reputatie 7

Nee. Als je de microfoon op de Arc uitzet neemt een andere het niet over.