Google assistent.

  • 17 April 2021
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Op de sonos one box los werkt assistant meteen en reageert hij perfect.    Maar op de sonos arc werkt hij niet hoe kan dit.    Microfoon staat gewoon aan en is gewoon geactiveerd.    Welke juiste commando ik ook zeg.  De arc vertikt het om te reageren.  Graag een oplossing hiervoor.     Ik heb heel internet al afgestruint en alles geprobeerd wat ik kan vinden.      Best gek als je je losse sonos one box wel gewoon reageert als je em daar op installeert…… de arc zegt ook gewoon dat de microfoon aanstaat....


3 Reacties

Reputatie 7

En je hebt GA ook op de Arc geïnstalleerd? En geen naam-conflicten in de Home-app?

Ja alles werkt gewoon lampje van de microfoon staat aan en nee geen naam conflicten……. blijf het raar vinden   Heb al men one boxen stuk voor stuk geprobeert en die reageren wel.  De arc niet.   Ook alle stappen al gedaan met router instellingen wat sonos me gemailt heeft maar niks geen resultaat …...

Reputatie 4
Badge +1

@Post89 Goedemorgen.

 

In dit geval denk ik dat het heel verstandig is om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Telefonisch kunnen we even stap voor stap kijken wat er hier precies mis gaat met de installatie.

Informatie hoe ons telefonisch te bereiken kan je hier vinden. 

Reageer