Beantwoord

Geluid van radio apps vallen enkele secondes weg

• 24 August 2018
  • 10 reacties
  • 569 Bekeken

Bij elke radio toepassing die ik gebruik via Sonos valt het geluid bijna elke minuut enkele seconden weg. Hoe kan ik dat verhelpen?

Andere streamingdiensten zoals Spotify en Souncloud werken zonder problemen.
icon

Beste antwoord door Frank N 3 September 2018, 11:47

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hey Smorrie, zou je een diagnose willen maken in de app via instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer hier vermelden.

Maak deze graag binnen 20 minuten nadat muziek van de radio is weggevallen.
Beste Sonos staff. Zojuist een diagnose gemaakt. Nummer is: 1678744888
Badge
Beste Sonos. Ik heb identiek zelfde probleem met TuneIn (bevestigingsnummer 972041210)
Reputatie 5
Badge +3
Smorrie, ik zie dat dit probleem zich voordoet bij Radio 538. Start je deze altijd vanaf 'Mijn Sonos' of zoek je deze telkens op? Mocht je het via Mijn Sonos starten dan kan het zijn dat je daar een verouderde link gebruikt.

Wil je dan 538 eens wissen uit je favorieten ('bewerken' rechtsboven) en opnieuw toevoegen (via zoeken, 'toevoegen aan mijn Sonos').

Werner, voor jou dezelfde vraag maar dan met het station van jouw keuze.
Badge
De radio start ik via mijn sonos. Deze staat in mijn favorieten. Ik heb deze reeds al uit eigen initiatief verwijderd en opnieuw toegevoegd aan mijn favorieten. Echter lost dit het probleem niet op.
Bij mij valt tunein radio na een tijd ook weg. Heb diaganose gestuurd nr 1353033861
Ik start radio op alle manier op. Via Sonos app of via tune in app zelf. Probleem doet zich ook voor bij MyTuner Radio.
Het station (in dit geval Radio538) maakt ook niets uit. Ik heb het op alle radiozenders die ik tot nu toe gekozen heb.
Radio538 ook verwijderd uit favorieten. Probleem doet zich nog voor. Wat zijn nu nog de mogelijkheden ?
Reputatie 5
Badge +3
Maik, het lijkt erop dat je WiFi-signaal continue wisselt van kanaal. Zou het kanaal kunnen vastzetten in de instellingen van je router?

Smorrie, ik wil je verzoeken om te bellen met ons en helpen we je zo graag verder.
Probleem bij mij is opgelost. Heb gisteren de router een reset gegeven en sindsdien geen problemen meer.