Geluid valt weg of speelt niet.

  • 9 February 2022
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Badge +1

Sinds enige tijd heb ik steeds problemen met het geluid.

 

Even een schets:

Ik heb aangesloten nu, twee play1 in de keuken (stereopaar), alsook 2 in badkamer ook stereopaar, een play1 in slaapkamer, en een connect in living.

( heb nog een beam en andere speaker van sonos ook, maar niet aangesloten momenteel )

Ohja en heb een boost ook.

Audio is steeds ongecomprimeerd ( daar is een reden voor, het geluid gaat ook naar mijn bose speakers in de living en ik wil dat alles synchroon speelt in alle kamers )

Dit werkte perfect ( of toch bijna ) tot enige tijd geleden (zonder de BOOST)

Dingen die ik probeerde:

  1. Als ik de connect aansluit via een netwerkkabel en al de andere zonder netwerkkabel ( geen aansluiting in die kamers) dan werkt er NIKS of af en toe één box en ja ze zitten allemaal in dezelfde GROEP.
  2. Als ik NIKS aansluit van netwerkkabel dan werkt het wel maar valt soms het geluid in één of andere kamer, werkt het even niet of speelt bvb enkel de linkerbox in de keuken.
  3. Als ik de BOOST erbij haal en deze via netwerk kabel aansluit op mijn router ( acces point ) dan herkent het systeem deze maar speelt die alles nog slechter af dan dan in punt nummer 2 hierboven (enkel de boost is dan bekabeld aangesloten)

Ik ben daar al uren,dagen mee bezig en krijg het maar niet goed, kost allemaal veel geld die boxen en tis wel altijd iets.

 

Wat doe ik mis?

 

Thx

sid


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Badge +1

probeer ook net optie 4:

De boost aangesloten op de router zelf in living ( geen acces point)

Even testen…

Update: Nope, ook steeds uitval.

Reputatie 7

Gezien de zaken die je al geprobeerd hebt zou ik zeggen: bel eens met Sonos.