Beantwoord

Geluid valt steeds weg

• 25 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 1977 Bekeken

Of ik nu radio luister of via een muziekdienst muziek beluister, na enige tijd gaat het volume naar 0.
icon

Beste antwoord door Tim S 5 oktober 2018, 13:04

Hallo,

Ik heb ook een probleem met de playbar en een samsung tv. Het geluid valt een seconde uit zonder dat er elke keer dezelfde tijd tussen zit. Modem gereset, playbar aan/uit gezet. Niets helpt. Ik heb een diagnose verstuurd: 861294687

Hoop dat jullie me kunnen helpen

Wil je vragen voor dit probleem ons telefonisch te benaderen.
Zie namelijk meerdere problemen naar voren komen die we graag willen oplossen.
Zo komen volgensmij je surround speakers niet naar voren terwijl je die wel hebt?
Staat er wifi in je Sonos wat niet nodig is aangezien je op Sonos wifi werkt door een component te bekabelen.
En word er audio van de TV aangeboden aan Sonos wat niet door Sonos begrepen word.
Tevens de vraag wat er op de 2e poort van je Playbar aangesloten zit als de 1e kabel van je modem/router afkomstig is.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi fatclap, mogelijk is een ander apparaat UPNP commands in je netwerk aan het versturen die overeenkomen met onze commands voor het volume. Dit of een andere oorzaak is te bevestigen in een diagnose dus ik wil je verzoeken om er een te maken binnen 20 minuten nadat het volume omlaag is gegaan.

Een diagnose maken je via: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer hier graag vermelden.
487985879
Reputatie 5
Badge +3
Dank je voor de diagnose. Zou je de speakers eens kort van het stroom willen halen en er daarna weer opzetten. Ik zie dat de speakers al 45 dagen aanstaan en meestal gaan ze wat vaker aan en uit door onze updates.

Mocht dit het probleem niet oplossen zul je ons moeten bellen. Het is in de diagnose normaal gesproken niet te zien waarom een systeem harder gaat (via de app, of knoppen op de speaker, etc) maar als we een aanpassing doen kunnen we dat wel zien. Die aanpassing kunnen we enkel via de telefoon doen en we zullen dan mee moeten kunnen kijken op een PC of laptop in je huis.
Hallo,

Ik heb ook een probleem met de playbar en een samsung tv. Het geluid valt een seconde uit zonder dat er elke keer dezelfde tijd tussen zit. Modem gereset, playbar aan/uit gezet. Niets helpt. Ik heb een diagnose verstuurd: 861294687

Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Wil je vragen voor dit probleem ons telefonisch te benaderen.
Zie namelijk meerdere problemen naar voren komen die we graag willen oplossen.
Zo komen volgensmij je surround speakers niet naar voren terwijl je die wel hebt?
Staat er wifi in je Sonos wat niet nodig is aangezien je op Sonos wifi werkt door een component te bekabelen.
En word er audio van de TV aangeboden aan Sonos wat niet door Sonos begrepen word.
Tevens de vraag wat er op de 2e poort van je Playbar aangesloten zit als de 1e kabel van je modem/router afkomstig is.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44

Ik heb ook problemen met de playbar. Ik heb de playbar nu bedraad, maar het probleem blijft zich voordoen. Diagnostisch nummer: 1254594935

Reputatie 5
Badge +3

Dank je voor de diagnose. Ik zie dat de Playbar kort voor het maken van de diag door verschillende apparaten is verteld dat het volume aangepast moet worden. Een iPhone9, een Samsung SM-J530F en een afstandsbediening via infrarood. Is deze diagnose gemaakt kort nadat het probleem zich voordoet want ik zie het volume nooit lager gaan dan 11 van 100, en dat is met een afstandsbediening gedaan.

Reageer