Vraag

Geluid iPhone gaat automatisch terug

  • 22 June 2016
  • 6 reacties
  • 11924 Bekeken

Hai
Het geluid van mijn iPhone gaat automatisch terug naar ongeveer 25% zodra ik ook maar iets doe met Sonos sinds de nieuwste update. Ik heb in de app instellingen de optie "bediening vanaf het vergrendelingsscherm" aangevinkt.
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Badge
Hallo, heb hetzelfde probleem en ik denk niet dat je iets fout doet. Wordt een beetje moe van al die updates die niets toevoegen.
Reputatie 5
Badge +2
Het klopt dat dit zich voordoet, dit is omdat Sonos het systeem geuid overneemt van de telefoon. Je zou eventueel het vinkje van bediening vanaf het vergrendelingsscherm uit kunnen zetten en nu zou het niet meer voor moeten komen. Meer hierover vind je op: https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4010
@pedeve
Ik vind deze update errug handig en zeker geen update die niets toevoegt.

@Ryan A
Sorry dat ik dat niet gelezen had, het staat er duidelijk.
Bedankt voor je reactie.
Het klopt dat dit zich voordoet, dit is omdat Sonos het systeem geuid overneemt van de telefoon. Je zou eventueel het vinkje van bediening vanaf het vergrendelingsscherm uit kunnen zetten en nu zou het niet meer voor moeten komen. Meer hierover vind je op: https://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4010

Begrijp ik het goed dat Sonos dit niet ziet als een bug en er dus geen update te verwachten is om dit op te lossen?
Als er geen update komt om dit op te lossen is de functie onbruikbaar namelijk, je mist steeds oproepen omdat systeem volume veels te zacht staat. :(
Wel jammer want het was op zich een handige toevoeging.
Reputatie 5
Badge +2
Wij zijn bekent met het probleem en zullen uiteraard er alles aan doen om te doen wat wij kunnen doen. Bij signalen kan je het vinkje van bediening vanaf het vergrendelingsscherm uit zetten. Zo neemt Sonos het belsignaal volume niet over en zal je geen oproepen meer mislopen.

Toch vreemd na 4 jaar nog steeds zelfde fenomeen!