Vraag

Geen verbinding zonder kabel

• 13 May 2017
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Vandaag 4x de Play 1 aangeschaft. Na het installeren van de app, gaf hij al direct problemen aan met de wifi verbinding. Normaal ondervinden wij geen problemen met de WIFI. Na een aantal keer proberen gaf hij aan dat we de etherkabel moesten gebruiken. Zo konden we alle boxen via de app installeren. We hebben steeds aangegeven dat we ze daarna op een andere plek willen plaatsen. Helaas doet nu geen van de boxen het. Alleen als we hem weer terug aansluiten op de etherkabel. In de app zien we dan ook alleen de naam van de box die aan de kabel is aangesloten. De andere boxen geven wel allemaal een wit lichtje! Wie kan ons helpen????

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Waarschijnlijk is het t meest praktisch als je ons telefonisch contacteert. De problemen die je ervaart kunnen door heel veel verschillende dingen veroorzaakt worden, en in een gesprek aan de telefoon kunnen we het makkelijkst reageren op je situatie. Ons nummer vind je op www.sonos.com/contact. Als je wil dat ik alvast een ticket aanmaak voor je, mag je me een PM sturen met je email erin. Dan mail ik daar een referentienummer naartoe dat je aan degene die je aan de lijn krijgt mag geven.
Bedankt voor de reactie! We hebben inmiddels contact met jullie gehad en alles werkt nu naar behoren! Erg fijn om deze hulp te kunnen krijgen!