geen verbinding wifi

• 18 juni 2019
  • 3 reacties
  • 263 Bekeken

Ik heb met mijn speakers geen verbinding meer met de WiFi.
Volgens informatie van Sonos zou ik één speaker met snoer moeten aansluiten op de router en zou de app dan om een inlog vragen.
Dit doet ie echter niet, ik kan dan gelijk muziek afspelen. Als ik dan de stekker eruit haal heeft ie geen verbinding meer. Hoe kan ik de draadloze verbinding herstellen?

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Wanneer de speakers allemaal zichtbaar zijn in de app kun je de volgende stappen doorlopen in de app op een telefoon of tablet: 'Meer', 'Instellingen', ‘Geavanceerde instellingen’, ‘Draadloze installatie' Hierna kun je het wachtwoord invullen van je wifi. Wanneer dit geaccepteerd is kun je de speaker loshalen van de router en zal alles draadloos moeten werken.

Mag ik vragen waar je hebt gelezen dat de app om een inlog zou moeten vragen wanneer je een speaker met een kabel aansluit. Dit is nooit het geval geweest namelijk en ik hoor dit concept vaker.
Top, het is gelukt.
Bij Sonos zelf volgens mij.
Zal een foto toevoegen.

Ik heb exact het zelfde probleem. Bij mij wordt aangegeven dat er geen wifi verbinding is, dus de bovenstaande oplossing kan ik niet doen.

Ik heb dit probleem vaker gehad, dan kon hij niets verbinden en ineens na een paar dagen deed alles het ineens weer. Nu is mijn verbinding weer weggevallen en kan ik dus niets met mijn Installatie. 

Ik heb echt alles al geprobeerd maar het werkt allemaal niet 

Reageer