Geen verbinding tussen Sonos en Soundcloud.

  • 5 August 2022
  • 6 reacties
  • 850 Bekeken

Ik kan in de app geen verbinding maken met Soundcloud.

Telkens ik soundcloud wil toevoegen lukt dit, ik kan me aanmelden op mijn account, er komt dan steeds tevoorschijn dat het gelukt is en ik terug naar de Sonosapp moet gaan. Wanneer ik terugkeer naar de app komt er een verbindingsfout op, net hetzelfde voor spotify.

De app al volledig verwijderd, ook mij SL One volledig gereset.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Net zelf Soundcloud toegevoegd en dat verliep probleemloos. Heb je de mogelijkheid om eea via een andere telefoon of tablet te proberen? Je weet maar nooit.

Anders zou ik telefonisch contact opnemen met de Sonos helpdesk. 

Dacht dat ik er na vorig bericht was, soundcloud werd iig geaccepteerd/ herkend door sonos.

Maar er werden geen likes of dj's die ik volg op soundcloud getoond..

Ben vervolgens (in sonos app) naar systeem, services gegaan. Pijltje naar rechts achter soundcloud geklikt, account opnieuw autoriseren gekozen.

En ineens kwam er soundcloud uit de speakers..!

Helaas moet je eerst op soundcloud muziek opsporen/ liken/ dj's volgen voordat je het in de sonos app kan afspelen. (Dacht/ hoopte eerst dat de sonos app als een chromecast variant zou werken, maar helaas..)

Succes allemaal!

Reputatie 7
Badge +3

Je schrijft dat je geen verbinding kunt maken met Soundcloud en even later staat er ook iets over Spotify. Kan je überhaupt iets afspelen?

Wat is de exacte foutmelding en op welk moment krijg je deze?

Je schrijft dat je geen verbinding kunt maken met Soundcloud en even later staat er ook iets over Spotify. Kan je überhaupt iets afspelen?

Wat is de exacte foutmelding en op welk moment krijg je deze?

Ik kan wel iets afspelen maar ik kan Soundcloud en Spotify niet toevoegen als service.

Ik doorloop alle stappen en deze werken perfect. Ik kan met aanmelden en krijg te zien dat er verbinding gemaakt is (zie afb 2) wanneer ik kan terug naar de sonosapp ga, komt er een foutmelding tevoorschijn. (Zie afb 1) 

 

Ik kan soundcloud ook niet toevoegen.. iemand tips?

Ik had ook dit probleem, na ff het een en ander geprobeerd te hebben is het me gelukt..

Wat ik (op me android telefoon) gedaan heb is:

- Foutmelding zoals eerder afgebeeld in een venster open gelaten.

- In nieuw venster naar soundcloud gegaan, "nieuw account aanmaken" gekozen.

- Optie, via Google aanmaken gekozen.

- Account gekozen waar soundcloud al bekend was.

- Terug gegaan naar Sonos app en foutmelding was verdwenen, kon een naam kiezen voor soundcloud in mijn sonos app!

Hopelijk helpt dit! 👊🏼