Vraag

Geen verbinding mogelijk met sonos

• 14 January 2017
  • 3 reacties
  • 638 Bekeken

Ik krijg sinds vanmorgen geen verbinding meer met mijn sonos via m'n iPhone of ipad. Wel doet sonos het gewoon als ik m'n tv aanzet. Alle standaard-dingen al gedaan, app afgesloten, stekkers eruit, WiFi aan-uit, router losgekoppeld. Het mag allemaal niet baten. Ik heb ook gewoon werkende WiFi thuis. Op alle apparaten brandt ook gewoon constant witte lichtje. Wie kan me helpen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Maak je gebruik van een BOOST-installatie of een Standaard-installatie? Zijn er enige veranderingen in het netwerk, het zij de wifi-naam of wachtwoord.
Ik krijg sinds vanmiddag opeens geen verbinding meer met mijn sonos via m'n iPhone of ipad. Wel doet sonos het gewoon als ik m'n tv aanzet. Alle standaard-dingen al gedaan, app afgesloten, stekkers eruit, WiFi aan-uit, router losgekoppeld. Het mag allemaal niet baten. Ik heb ook gewoon werkende WiFi thuis. Op alle apparaten brandt ook gewoon constant witte lichtje. Wie kan me helpen?
Reputatie 7
Badge +2
Aangezien er geen antwoord op de vraag van mijn collega word verwerkt in de gekopieerde probleem omschrijving, quote ik even de vraag van mijn collega.

Maak je gebruik van een BOOST-installatie of een Standaard-installatie? Zijn er enige veranderingen in het netwerk, het zij de wifi-naam of wachtwoord.