Geen verbinding met Symfonisk, wel Radio 10 die afspeelt.

  • 22 September 2021
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Hallo,

Mijn Symfonisk heeft geen verbinding meer met onze telefoons. Een samsung s9 en een pocophone. Wel speelt hij muziek van radio 10 af wat wij altijd hebben opstaan. Heb al geprobeerd alles te resetten maar krijg geen verbinding dus kan geen andere zender selecteren. Als ik er een netwerkkabel insteek verbind hij wel met de telefoon. Heeft iemand hier een idee? Alvast bedankt.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Hallo Dylan,

Dank voor je antwoord. Ik heb alleen een tafellamp Symfonisk. Maar ik ben er al uit. Enige weken geleden mijn netwerk gesplitst en een gastnetwerk gemaakt. Al die tijd speelde hij door op radio 10 alleen deze week wilde ik weer spotify gebruiken en kon toen geen verbinding krijgen. De bedoeling was om speaker en al mijn andere apparaten zoals zonnepanelen en camera af te schermen van mijn netwerk. Ik weet nu dat ik dat alleen kan oplossen met een V lan. 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Andame, welkom bij de Sonos community!

Dus als ik het goed begrijp kan er geen verbinding met de Symfonisk worden gemaakt op beide telefoons, maar de speaker speelt wel radio af?

Zou je mij iets meer kunnen vertellen over de Sonos apparaten die in huis staan en of je gebruik maakt van 1 of meerdere wifi signaalversterkers op locatie?