Beantwoord

Geen verbinding meer met spotify

  • 25 April 2019
  • 10 reacties
  • 2129 Bekeken

Geen verbinding met spotify
icon

Beste antwoord door Frank N 8 May 2019, 10:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Beste,

 

Kort:

TuneIn werkt wel

Spotify geeft aan geen verbinding te kunnen maken (net na de update die vandaag is uitgevoerd).

Diagnose verzonden: 884810687

 

Acties al ondernomen:

 

Heropstarten router

Heropstarten pc & sonos

Opgezocht wat ondernomen kan worden op dit forum maar gezien het hier over een bedrijf gaat, kan ik dingen zoals ‘boosters’ e.d. niet aankopen/installeren. 

 

Please advise?

 

Reputatie 5
Badge +3
Dank je voor de diagnose, echter daar zie ik geen probleem met afspelen in terugkomen. Maak graag een diagnose kort nadat het probleem zich voordoet en plaats het nummer nogmaals hier.
Ik heb het al gedaan -
Reputatie 5
Badge +3
Jammer om te horen dat het niet werkt Paul. Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Ik kan ook niet vanuit Spotify (iPad / iPhone) muziek afspelen op mijn Player:5. Ik begin Sonos een plaag te vinden ipv een genot.
Reputatie 7
Badge +2
Wil jullie beiden verzoeken ons even te bellen zodat we onderzoek kunnen doen naar het probleem en netwerk waar de Sonos op aangesloten zit.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis te bereiken van 10:00 tot 18:00 op werkdagen.
Ik heb hetzelfde probleem
Bevestiging diagnose 233194183
Net als zovelen kennelijk voor mij heb ook ik precies dit probleem sinds een week. Zowel op telefoon als pc. Ik heb inmiddels een diagnose naar jullie toegestuurd, bevestigingsnummer 1390314150. Ik hoor graag asap van jullie, want dit is wel erg irritant.
Reputatie 5
Badge +3
Hi, om je te helpen hebben we meer informatie nodig. Hoe lang heb je dit probleem al bijvoorbeeld en kan je Spotify zonder problemen afspelen op je telefoon/tablet?

Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Spotify kan geen verbinding maken met sonos, en als de verbinding wel lukt, komt er geen geluid.