Beantwoord

Geen verbinding meer met Spotify

  • 1 December 2018
  • 37 reacties
  • 5710 Bekeken

Sinds vandaag merken wij problemen met afspelen van Spotify vanuit Sonos. Lees wel met topics over dit probleem, maar geen oplossing. Heb diagnose verzonden zojuist met nummer 202258605.
icon

Beste antwoord door Ryan A 3 December 2018, 10:12

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

37 Reacties

Helaas hier ook foutmelding. Kan geen verbinding maken met spotify. Balen dit? Komt dit door de nieuwe update van laatst?
Het bevestigingsnummer is: 479071354
Hier hetzelfde probleem. Liedje van spotify doet het niet, radio via via sonos/ spotify werkt wel.
Diagnose nr: 1804455251
Diagnose 1779106625 is verstuurd, benieuwd of dit een algemeen probleem is, of dat slecht enkelen onder de sonos/spotify gebruikers het ondervinden?
komt door de update zat muziek te luisteren daarna update gedaan om de kamer naam te wijzjigen (boxen verplaatst) daarna geen conectie meer mogelijk met spotify.
Opnieuw toestemming van spotify voor sonos gevraagd dat werkt dus ook niet.

conclusie ligt aan de update

Release notes voor Sonos-software versie 9.3
In deze update:
Verbeteringen in performance en stabiliteit.

heeft niet echt gewerkt dus.

diag # 748412871
Hier hetzelfde probleem spotify doet het niet. Echt irritant diagnose nr 1154198061
Geen verbinding meer met Spotify. Diagnose 15833661
Hier werkt het terug. Zomaar...
Na update: sonos kan geen verbinding maken met spotify
Ook hier geen verbinding met Spotify, althans, via de Sonos controler wel maar vanuit Spotify helaas niet mogelijk: 286589958
Op een of andere manier ben ik altijd huiverig met Sonos updates...er zijn er altijd veel en altijd moeite met connectie achteraf...
Reputatie 5
Badge +2
Er was een algemene storing waardoor Spotify niet meer functioneerde op Sonos. De storing is verholpen en zou het weer moeten doen. Mocht het nog steeds niet werken dan horen wij dat graag.
Ik heb nog steeds het probleem helaas. Via de sonos app kan ik wel spotify afspelen, maar via de spotify app kan ik niet meer verbinding maken met mijn sonos speakers. Diagnose 651214263 verzonden.
Hier ook geen connectie met Spotify. Ik heb Tunein en Stingray ook als app binnen Sonos en die werken prima. Het probleem ligt dus duidelijk bij Spotify, althans, de communicatie tussen Spotify en Sonos. Ik heb niet scherp welke van de 2 partijen iets anders moet doen, maar dit is waardeloos en kan echt niet. Ik heb Spotify als app van mijn telefoon verwijderd, van de Sonos app verwijderd en beiden weer geinstalleerd en geautoriseerd. Laptop opgestart en ook hier communiceert Spotify niet met Sonos.
Kan een Sonos admin hier misschien antwoord op geven?