Beantwoord

Geen verbinding meer met Spotify

  • 1 December 2018
  • 37 reacties
  • 5710 Bekeken

Sinds vandaag merken wij problemen met afspelen van Spotify vanuit Sonos. Lees wel met topics over dit probleem, maar geen oplossing. Heb diagnose verzonden zojuist met nummer 202258605.
icon

Beste antwoord door Ryan A 3 December 2018, 10:12

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

37 Reacties

Idem hier
Your confirmation number is: 218266375
Ik heb hetzelfde probleem. Speel de hele ochtend muziek via Spotify. En opeens stopt hij er mee. Mijn diagnose nummer is 1027382212
Hier hetzelfde probleem... hoe op te lossen?
Hier precies hetzelfde, diagnose nummer is 1863796094.
Het zelfde hiero.. erg irritant in een kledingwinkel en geen muziek hebben. zelfs via de app doet hij het niet. Mijn diagnose nummer is 2129940979
Idem hier, na de update 942862178
Alle tips van t forum al geprobeerd. Ander wifi kanaal. Controller opnieuw instellen. Spotify muziekservice verwijderd en toegevoegd. Spotify app zelfs geherinstalleerd. Streamen vanuit de Spotify app werkt ook niet meer sinds de update.
Hm misschien ligt het niet aan Sonos maar aan Spotify, ik kan nu namelijk ook niet meer met m'n Google Home Mini connecten met Spotify.
Idem hier. Zat er iets fout in de laatste update?
Hier ook hetzelfde probleem, diagnose nummer 1338498443
Zelfde probleem hier, update gedaan en geen toegang meer tot Spotify ☹
Ineens is spotify weg. Geen verbinding met spotify. Via spotify geprobeerd om zo via de boxen van sonos te beluisteren, geen verbinding.
Via Google komen we een melding van een storing bij Spotify tegen, dus daar ligt het probleem waarschijnlijk.
Same here, heb router ook opnieuw opgestart, geen succes. Diagnose: 736469980

Spotify doet het wel, speakers zijn zichtbaar, maar er kan geen verbinding maken...
Maar mijn eigen spotify account op mijn iphone doet het gewoon? Nu met heel veel moeite mijn persoonlijke soundcloud gekoppeld.
En hij doet het weer! Blij!
Idem hier... wat een ellende. Diagnose 741342709
Ik heb dit probleem ook. Mijn diagnosenr: 1617793099
Hier ook. Heel irritant. Diagnose 1287094659
Oh toch weer niet... niet blij....
Zelfde probleem. Via AirPlay lukt het nog wel om de Playbase en One's af te spelen maar dat was voorheen nooit nodig. De Play 1 en Play 3 zijn niet te verbinden maar wel zichtbaar. Diagnose is verstuurd onder nummer 1809366253.
zelfde probleem. Geen verbinding met spotify. Speakers wel zichtbaar, echter op geen enkele manier contact met Spotify. opnieuw opstarten van router geprobeerd, echter ook geen resultaat. Behoorlijk waardeloos.
hier ook - andere apps (zoals radio) werken op de sonos, Spotify niet diag nr: 1550523382
Hier same same but different number

Diagnose bevestigingsnummer 981329196
Hier zelfde probleem. Geen verbinding met spotify en alle adviezen al uitgeprobeerd ... diagnose: 1931953311
Exact zelfde probleem: alles werkte normaal, maar halfuur geleden kwam de melding dat verbinding verbroken was met Spotify.