Geen verbinding

• 30 december 2017
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

ik heb met mijn gsm sonos gedownload maar kan geen verbinding maken met ons bestaand toestel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als u bestaand systeem verbinden selecteert komt meteen een melding dat het systeem niet gevonden kan worden?
ZIjn er andere telefoon's of tablet's of computers welke de Sonos wel laten zien?
Over het algemeen zou Sonos moeten verschijnen als u met de juiste wifi in contact staat waar ook de Sonos mee in contact staat ( per wifi of per kabel ).
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een android sonos applicatie. Ik kon met de beste wil van de wereld mijn one niet aan de praat krijgen. Daarna heb ik via goede raad van een vriend een ipad gebruikt en alles verliep vlotjes zelfs met een scanning van de kamer iets wat windows of de android app nooit hebben gedaan
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een android sonos applicatie. Ik kon met de beste wil van de wereld mijn one niet aan de praat krijgen. Daarna heb ik via goede raad van een vriend een ipad gebruikt en alles verliep vlotjes zelfs met een scanning van de kamer iets wat windows of de android app nooit hebben gedaan
Je android moet in contact hebben gestaan met een ander netwerk dan de IPad.
Het klopt tevens dat alleen Apple producten Trueplay kunnen uitvoeren (kamer scannen).