Beantwoord

Geen Tunein radio ?

• 17 december 2018
  • 6 reacties
  • 3443 Bekeken

De radio via TuneIn radio doet niets.. andere bronnen wel? Ik kan niet vinden dat er een storing is bij TuneIn ... wat kan er aande hand zijn?
icon

Beste antwoord door Tim S 18 december 2018, 11:56

Zie tevens onze firewall pagina waar ook alle poorten beschreven staan die in een netwerk open moeten staan wil Sonos goed kunnen werken.
In sommige gevallen, draaien klanten een radio station uit hun Sonos favorieten of Mijn Radiostations.
Dit kan een verouderd adres van het station zijn, en soms werkt het station wel als je deze via een zoekopdracht zou starten.
In dat geval raden we aan het oude favoriet te verwijderen en vanuit het zoek opdracht opnieuw aan je favorieten toe te voegen.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Radio doet het prima aan onze kant.
Zou je een diagnose kunnen insturen?
Zie het bevestigings nummer graag tegemoet.
Nr. is 35181336
Reputatie 7
Badge +2
Dit gaat om een bedrijfs netwerk, waarbij je alle wifi van Sonos hebt uitgezet en alles van Sonos bekabeld aangesloten zit.
Naast dat dit niet het probleem zal zijn, heeft het wel te maken met het bedrijfs netwerk waar wij helaas weinig aan kunnen veranderen.
Denk dat je de IT afdeling erbij wilt halen welke hun netwerk op orde moet brengen.
Hoogst waarschijnlijk heeft het te maken met de DNS die jullie binnen dit bedrijf gebruiken, welke geen toegang zou verlenen naar in dit geval TuneIn radio.
Ok, andere streams doen het wel. We hebben nu muziek via radio.net-station. Dat werkt wel, dus waarom zou dan alleen TuneIn radio het niet doen? Maar ik zal IT er naar laten kijken. Bedankt voor de hulp.
Via hetzelfde netwerk kan ik wel via de site van TuneIN luisteren.
Reputatie 7
Badge +2
Zie tevens onze firewall pagina waar ook alle poorten beschreven staan die in een netwerk open moeten staan wil Sonos goed kunnen werken.
In sommige gevallen, draaien klanten een radio station uit hun Sonos favorieten of Mijn Radiostations.
Dit kan een verouderd adres van het station zijn, en soms werkt het station wel als je deze via een zoekopdracht zou starten.
In dat geval raden we aan het oude favoriet te verwijderen en vanuit het zoek opdracht opnieuw aan je favorieten toe te voegen.

Reageer