Vraag

Geen selectie beschikbaar

• 7 August 2017
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Badge +1
Vier maanden geleden stelde Scement exact dezelfde vraag als de mijne, namelijk: https://goo.gl/Qt1asp

Het gebeurt nu bijna iedere keer wanneer ik de Sonos inschakel dat ik niet direct mijn muziek kan afspelen omdat de muziekbiliotheek niet beschikbaar is. Na het selecteren van een muziekbron zie ik de melding "Geen selectie beschikbaar" . Hierna moet ik de bibliotheek indexeren ( wat zeer lang duurt trouwens) en dan pas kan ik er weer over beschikken. Helaas is de oplossing niet in de topic vermeld. Ik gebruik iTunes op een iMac.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Kan aan de samenstelling van het systeem liggen. Wil je een diagnose maken en het nummer hier vermelden van je systeem op het moment dat je de library kwijt bent? Diagnose maak je zo.
Badge +1
Goedemiddag Bob, Ik had de vraag ook rechtstreeks aan Sonos gesteld. Een van jouw collega's, Lizzy Suurhoff heeft ook al om de nodige informatie, waaronder de diagnose gevraagd. Ik heb deze verstuurd met nummer 7699534. Tevens vroeg ik haar iets over een pop-up venstertje in de mail met de tekst 'rmtmarker_03771". Ik ben benieuwd of dit een tooltje van jullie is, of dat er sprake van malware is. Let wel, ik wil jullie niet tegen elkaar uitspelen, dus graag overleg hierover met Lizzy. Gr. Jos
Reputatie 5
Badge +2
Dat komt goed, zelfde bedrijf enzo. 😉 Wat de tekst "rmtmarker_03771" betreft, geen idee. De diagnose laat geen bijzondere dingen zien, behalve wat draadloze storing. Zou je met het referentienummer uit de email van Lizzy bij de hand ons willen bellen? Dan kunnen we samen even kijken naar je systeem. Ons nummer vind je hier.