Geen muziek

probleem systeem?
Sinds de update helemaal geen muziek.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Laat de app wel zien dat er iets afgespeeld wordt? Is dit alleen via een muziek service of ook als er radio wordt afgespeeld. Stuur even een diagnose in en reply hier je bevestiging's nummer.
Bedankt voor reactie, volgende dag werkte het wel. App liet niets zien, alleen geen muziek. Echter nu blijft het lampje van de boxen ook bij uitschakeling altijd wit branden, dus altijd stroomgebruik. Dat vind ik raar.
Reputatie 5
Badge +2
Dit is de standby modus het verbruik is minimaal, je kan het lampje uitschakelen in de instellingen kamer. Zet hier het vinkje uit bij witti indicatie lampjes.
erg bedankt, net gedaan.
Ik heb ook net een uodate gedaan en krijg zelfde boodsschap. "Geen muziek"
Moet ik ook en dag wachten ?
Reputatie 5
Badge +2
Nee, gewoon je queue vullen met muziek. Geen muziek betekent dat de Sonos niks heeft om af te spelen. Ga naar Bladeren of Mijn Sonos in de app om je muziek op te zoeken.
Ik krijg geen muziek als ik via Spotify connect afspeel op Sonos, voor de laatste update was dat niet het geval.
Reputatie 5
Badge +2
Stuur even een diagnose in van je systeem en post hier het bevestiging's nummer.
Hi Ryan, bedankt voor de vlotte reactie. Ik Zie dat je ook met mijn case bezig bent, ben echter bang dat we nog niet klaar zijn.... zal een aantal snapshot uploaden waaruit blijkt dat de Sonos de queue niet meer gebruikt en dat er nummers in de queue staan die ik niet kan weggooien.
Daarnaast BLIJFT de status, er wordt geen muziek afgespeeld terwijl ik wel iets draai.

Groetjes, Menno
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb deze eerder voorbij horen komen, maak je toevallig gebruik van een Google Mesh network? Een collega heeft aangegeven dat hij de klant het het Google Mesh network heeft laten resetten en het probleem opgelost was.
Hi @Ryan, het enige dat "misschien" buitenissig is, is het feit dat ik thuis Homey heb aangesloten aan Sonos. De app die ik draai is versie 3.0. (Beta), die maakt gebruik van de Sonos-http-api
Uhm @Ryan, ik lees net op Github dat er wat problemen zijn ivm Homey icm Sonos, ik ga de app vanavond verwijderen, waardoor Sonos waarschijnlijk weer functioneert. Ik hou je op de hoogte!
Hi @Ryan, driemaal is scheepsrecht. Lag inderdaad aan Homey "app". Ik vervolg dit verder op de Athom Github. Groeten en bedankt.
Reputatie 5
Badge +2
Super dat je het heb gevonden, dankjewel voor de informatie ik dit even delen met het team. Succes!