Beantwoord

Geen internet (wifi) via de app

• 17 juni 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Kan de speakers nog gewoon bedienen, maar alles waar de (android) app internet voor nodig heeft, werkt niet meer. Wifi is gewoon goed. Op een andere telefoon werkt het prima.

Iemand een idee wat er mis gaat?
icon

Beste antwoord door Frank N 18 juni 2019, 11:08

Voor dit probleem willen we je vragen telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een oplossing toe kunnen werken.

Ons telefoonnummer en onze openingstijden staan hier.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je iets meer informatie kunnen geven. Het klinkt ernaar dat je Sonosnet WiFi gebruikte om met een android apparaat te verbinden met je speakers. Deze functie hebben we onlangs gedeactiveerd. Echter omdat je andere telefoon nog werkt lijkt het iets anders te zijn dan dit.
De speakers zijn uiteraard verbonden met de wifi. Mijn telefoon (zowel thuis als op mijn werk) is verbonden met hetzelfde wifi netwerk. Ik kan de sonos speakers wel bedienen....play, stop, harder/zachter etc....echter als ik muziek zoek (tunein/spotify) of het systeem wil aanmelden/updaten dan krijg ik de melding dat er geen internetverbinding is.Op een andere telefoon is het geen probleem. Heb de app al meerdere verwijderd en opnieuw toegevoegd en zelfs een oude versie geprobeerd.
Reputatie 4
Badge +3
Voor dit probleem willen we je vragen telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen naar een oplossing toe kunnen werken.

Ons telefoonnummer en onze openingstijden staan hier.

Reageer