Beantwoord

geen geluid uit playbar bij tv kijken

• 10 June 2018
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Beste mede forum gebruikers,

Ik heb sinds enige tijd problemen met mijn sonos set. Als ik de tv aanzet dan doet het volume niks. Pas na ongeveer 10 a 15 sec kan ik het volume verhogen, want standaard staat deze ook op 0. Terwijl wij nooit het volume op 0 zetten. Muziek afspelen vanuit de Tune-In app werkt ook niet.
Als ik via de mac app muziek afspeel en vervolgens open ik mijn app op mijn iphone dan stopt de muziek en moet ik via de mac app de volume balk bewegen wilt deze weer aan gaan. Zojuist het hele systeem opnieuw ingesteld maar dit verbetert niks.
Hebben jullie misschien nog ideeën?
icon

Beste antwoord door Tim S 12 June 2018, 14:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

ook kan ik de equalizer niet gebruiken. Hij zegt dan: Equalizer-instellingen zijn niet beschikbaar als uitgangsniveau van sonos-speler is ingesteld op Vast. Ik heb niks ingesteld. Wat kan/moet ik doen?
Reputatie 7
Badge +2
Eigenlijk alles in deze uitleg komt niet overeen met hoe Sonos kan/mag functioneren.
Zie je de mogelijkheid ons telefonisch te contacteren? kunnen we je direct van feedback en een mogelijke oplossing voorzien.

NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Ik heb exact hetzelfde probleem. Hoe krijg je het uitgangsniveau van de instelling VAST af. De info die op internet staat heeft geen nut...ik zie nergens de instelling om dit te wijziging