Vraag

Geen geluid uit mijn sonos Play:1.

  • 6 July 2022
  • 5 reacties
  • 691 Bekeken

Hallo, 

 

er komt geen geluid uit mij Sonos One (SL) producten. Alle overige functies werken wel.

Ik heb diagnostisch test uitgevoerd 1247131610.

Kunnen jullie hier na kijken,

 

Dank
 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beetje onduidelijk verhaal. Geen geluid uit meerdere speakers, maar de functies werken wel (????).

wat werkt er nu wel en wat niet, wat voor configuratie (losse speaker , stereo of surround)?

Op dit forum worden geen diagnoses uitgelezen. Hiervoor zal je morgen moeten bellen met Sonos. 

Reputatie 7

Dat alle devices geen geluid zouden geven is vreemd, inderdaad? Of heb je meer devices en doen alleen de One SL’s het niet?

ik heb twee One’s en twee One’s SL. Als ik ze in een groep afspeel doet alleen een one het maar de overige 3 spelen dan geen geluid af (geluid staat natuurlijk wel aan). Op de drie die geen geluid afspelen kan ik wel de groep bedienen. 

Inmiddels alle 4 de boxen teruggebracht na fabrieksinstellingen en volledig opnieuw geïnstalleerd, nog steeds een die geen geluid afspeelt. Krijg het gevoel dat het terug zetten naar de fabrieksinstellingen bij deze box niet goed lukt… zijn er nog andere manier dan de koppelbutton in te drukken en de stekker er in te stoppen ?

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe is eea dan geconfigureerd? Hoeveel kamers gebruik je? Wanneer je ze allemaal los gebruikt dan zou je binnen Sonos 4 kamers moeten hebben, of staan er ook in stereo opgesteld?

Indien 4 kamers kan je dan wel per kamer muziek afspelen of werkt er altijd maar 1 speaker?

Reputatie 7
Badge +3

Je spreekt over 3 die geen geluid afspelen en je spreekt over 1 die geen geluid afspeelt (?). Is de huidige situatie nu dat het werkt op 1 na of …….. ?

Indien het laatste dan zou je nog kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je alleen die in je configuratie opneemt, speelt hij dan wel? Mogelijk is deze defect en zou je, zoals aangegeven bij je diagnosevraag, toch even moeten bellen met Sonos.