Beantwoord

Geen geluid Sonos Sub gen 3 indien draadloos gebruik.

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Hallo,

Ik heb net een Sonos Sub gen 3 aangeschaft en deze in eerste instantie draadloos geïnstalleerd. Na de installatie kwam er echter geen geluid uit. Door wat op internet te zoeken heb ik de Sub vervolgens bedraad aangesloten en opnieuw geïnstalleerd. Hierna deed de Sub het prima. Nu had ik verwacht dat als ik de Sub op de gewenste plek neer zet (draadloos) dat deze het gewoon zou blijven doen. Dit was helaas niet het geval. Ik gebruik de Sub in combinatie met een Beam gen2 welke bedraad aan is gesloten.

Wie kan mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet, 

Steffan.

icon

Beste antwoord door Erooij 27 January 2022, 15:30

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Staat de WiFi wel aan in de Sonos app? Dit moet ook op de Beam aanstaan omdat deze anders de sub niet kan benaderen.

 

Reputatie 7

De Sub moet zijn signaal van de Beam krijgen, via een dedicated 5Ghz verbinding. En als je de wifi op de Beam uit zet, gaat ook die verbinding uit. Verwarrend.

Hallo, dit was idd het geval. Bij de installatie van de Beam had ik de WiFi uit geschakeld omdat deze bedraad aan is gesloten. Na deze weer ingeschakeld te hebben kan ik nu van de Sub genieten. Heel erg  bedankt voor de vlotte en goede reacties.