Beantwoord

geen geluid op een speaker wanneer ik een andere toevoeg aan een groep

Wanneer ik de speakers in de woonkamer (play1) gebruik en ik voeg de 3 uit de keuken toe in dezelfde groep dan valt geheel willekeurig 1 van de 2 play1 speakers uit. althans staat in de app etc maar geeft geen geluid.

wat is er aan de hand. Het is een wifi installatie op een ruckus wifi netwerk. dekking is goed
icon

Beste antwoord door Bob M 18 september 2018, 15:20

Je gebruikt meerdere APs met dezelfde naam en wachtwoord. Dit zorgt voor netwerk communicatie problemen. Het beste dat je kan doen is zorgen dat Sonos op maar 1 AP kan, of dat je 1 van je Sonos apparaten aan je hoofdrouter bekabelt. Voor meer uitleg en hulp kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Ons nummer vind je hier.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hey, zou je voor mij een diagnose willen maken in de app van Sonos? Graag nadat de groep uit elkaar is gevallen, met een diagnose kan ik dan zien wat de oorzaak daarvan was.

Een diagnose maak je als volgt via: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden. Plaats graag het bevestigingsnummer als reactie hier.
Beste Frank ik heb er twee gemaakt te weten 759903215 en 653231293
Hoor graag.

Inmiddels hebben we de Beam ook toegevoegd en weet niet of deze in de laatste diagnose er ook bij zit
Geen reactie
Meer ontvangen. Inmiddels de boost geplaatst. Alles leek gisteren goed te werken via het sonos netwerk. Flinke klus en veel geduld. Vanavond na thuiskomst nog even gecontroleerd en tijdens het eten vliegen er speakers uit en springen zomaar over op Mn huis WiFi. Hieronder een shot en weer een diagnose
helaas klopt de manier van verwijderen van de wifi niet want ik kan niet naar volgende en dan verwijderen (zie help)
Reputatie 3
Badge +2
Je gebruikt meerdere APs met dezelfde naam en wachtwoord. Dit zorgt voor netwerk communicatie problemen. Het beste dat je kan doen is zorgen dat Sonos op maar 1 AP kan, of dat je 1 van je Sonos apparaten aan je hoofdrouter bekabelt. Voor meer uitleg en hulp kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Ons nummer vind je hier.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen