Vraag

Geen contact meer met SONOS na iPhone app update (naar versie 6.4)

Na het updaten van mijn SONOS-app naar versie 6.4 (iOS, iphone 6s) krijg ik geen contact meer met mijn Sonos-systeem. Blijft foutmelding geven (zie bijlage). Andere iOS devices in huis (die geen update hebben gedaan naar 6.4) doen het nog wel. Hoe is dit op te lossen?

13 Reacties

Reputatie 2
Huh, het lijkt wel alsof hij op demo mode staat.. Weet je wel, wat ze hebben in de winkel zodat klanten een beetje kunnen proberen, maar ferm gelimiteerd zodat er geen instellingen kunnen worden aangepast. Kan dat?

iPhone 6s is helemaal goed voor de app dus misschien even bij de klantendienst van Sonos vragen? Die kunnen dat vast wel zien en oplossen.
ok, apart... tot update geen probleem.
Reputatie 3
Badge +2
Neem even telefonisch contact met ons op, stuur vast een diagnose in en noteer het nummer.
Hier ook probleem, kan geen server meer vinden, playlisten kan hij niet meer vinden gaat lekker....
Reputatie 3
Badge +2
Zou je voor mij een diagnose in willen sturen en het bevestiging's nummer hier willen posten.
Ook ik heb problemen met mijn controllers op IPad en 2 mobieltjes (samsung G3 en mini) na updat naar 6.4. Krijg mijn Connect niet meer gekoppeld. Hoe kan dit opgelost worden?

Theo
Reputatie 3
Badge +2
Stuur even een diagnose in en post je bevestiging's nummer hier. Volg dit artikel voor het insturen van een diagnose: http://sonos-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2480
Heb precies het zelfde hier.
Reputatie 3
Badge +2
Is er iets van Sonos bekabeld met de router, maak je gebruik van wifi versterkers of extenders, wat voor Sonos produkten heb je in huis en doet het probleem zich voor op alle telefoon's?
Ik had een bridge op de router( eperia box V8) aangesloten die werd mij gevraagd eruit te halen. Deze play 5 is het enige sonos product dat we hebben. Ook op de app van de pc lukt het niet
Reputatie 3
Badge +2
Als je de BRIDGE weer bekabeld met de router, heb je dan weer verbinding?
Nee maakt nog steeds geen verbinding en blijft wit knipperen
Reputatie 3
Badge +2
Om je beter van dienst te kunnen zijn wil ik je vragen om ons te bellen. Ons nummer vind je hier.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen