Vraag

gedoe na update app

• 19 maart 2020
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Maak sinds een maand of 4 enthousiast gebruik van mn nieuwe Sonos apparatuur. Eindelijk iets wat goed werkt dacht ik nog. Echter na de laatste app update is het enthousiasme behoorlijk minder. 
Sonos welke via mn Ziggo nextbox wordt aangestuurd werkt nog steeds prima. Dus tv en radio zenders kan ik aldaar prima beluisteren.

Alleen via de app geïnstalleerd op mn IOS iphone en ipad niet meer! De bekende fout meldingen dat app geen verbinding kan maken. Of wifi niet vind. Etc. Dus app opnieuw geïnstalleerd. Opnieuw aanmelden etc. Dan heeft de app mn systeem gevonden maar werkt niet. Dus geen tuneln station of Deezer. Ook natuurlijk al eerder alles gereset. Modem/router uit en aan. Wifi werkt prima! Alleen Sonos app heeft er problemen mee. 
Op de “mijn sonos” pagina vd app zie je de bekende meldingen. Dus de gebruikte tuneln stations en Deezer favoriete nummers maar alleen grijs gekleurd!? Dus niet zoals voorheen de gekleurde “plaatjes” En wanneer ik een radio station of Deezer opstart dan draait het wieltje maar geen geluid uit de speakers.

Dus maar weer zuchtend de ziggo box opgestart en daar de radio zender opgezocht. Deezer zit er blijkbaar even niet meer in.

Is dit nu een App ( update) probleem en wordt daaraan gewerkt? Of een vage storing waar ik dan maar mee moet zien te leven…....

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik raad je aan in te bellen als je dit probleem nog ervaart. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier:
support.sonos.com

Na contact met Sonos, waarbij systeem uitgebreid werd getest bleek het probleem in de router te zitten. Beam bedraad aangesloten en nu draait alles als voorheen! Dus met een weer prima werkende app👍

Reageer