gebruik van lijn ingang

• 1 februari 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

ik heb Cd speler ,verbonden met laptop.Deze wil ik over sonos play 5 laten gaan.laptop is verbonden met

sonos  play 5.Waarom hoor ik alleen maar geluid over de laptop?

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Even voor de duidelijkheid: je hebt de CD-speler bedraad aangesloten aan je laptop en je laptop dan weer aan de lijningang van de Play:5?

Een aantal gedachten komt bij mij op:

• heb je de Play:5 verteld dat hij moet afspelen van de lijningang?
  • heb je de Play:5 wel aangesloten op een uitgang van de laptop en niet op een ingang?
  • waarom schakel je de laptop eigenlijk tussen?

Ik ben er nu uit.Maar ik moet dat zo ook kunnen,omdat ik CDs heb die behoorlijk apart zijn .Ui de serie MMO  .Music minus one.Orkest speelt en ik ben de pianist.Ik plaats de sonos dan op de vleugel.

Maar toch bedankt,het duurde even voordat ik het begreep

Reputatie 5
Badge +3

Fijn dat je probleem opgelost is, al is het mij onduidelijk wat nu de oplossing was. Voor een toekomstige gebruiker met je probleem: hoe heb je het nu opgelost?

Voor mijn idee: je draait de muziek op de CD-speler en jij speelt piano op de laptop, of op een keyboard dat daarop is aangesloten? En het gecombineerde geluid van de CD en jouw toetsenwerk moet dan naar de Sonos?

Reputatie 7
Badge +2

Het klinkt ernaar, dat de CD-speler op de Laptop zat aangesloten, en de Laptop wel aangesloten zat op de Play:5.

Maar dat de Laptop eerst nog zo ingesteld moest worden, dat deze niet zijn eigen interne speakers ging gebruiken, maar de analoge uitgang. (Windows audio instellingen?)

Pas na het wijzigen van interne speakers naar analoge uitgang, zou de Sonos geluid ontvangen, en dit dan ten gehore brengen.

Reageer