Vraag

gebrekkig geluid

• 11 June 2020
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

Het lijkt erop dat mijn Sonos de verbinding kwijt is met de WiFi. Als ik sonos opstart met de iPad moet hij even zoeken en bij het afspelen van albums of afspeellijsten klinkt het in het begin of de naald van de pick up overslaat. Soms (in ieder nummer) houdt de muziek voor een paar seconden op en begint dan weer. Ik heb de WiFi al ontkoppeld en weer aangesloten maar dat heeft geen resultaat. Wie kan mij helpen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Hanneke,

Zou je anders een diagnose willen versturen en hier dan het bevestingsnummer plaatsen?

Dan kijk ik er graag even naar voor je.

Hallo Mark,

het nummer is 1002331566.

groet

hanneke

Reputatie 4
Badge +3

Ik zie dat je systeem nog op S1 staat, al je producten kunnen updaten naar de nieuwe S2 app.

Zou je dat willen doen en het dan nog een keer willen testen?

Hier kan je lezen hoe je het systeem naar de nieuwe software update.

Hoi Mark,

in de link die je gestuurd hebt staat het volgende:

Sonos S2 is een nieuwe app en nieuw besturingssysteem (OS) waarmee onze volgende generatie Sonos-producten en -ervaringen worden aangedreven. Als al je Sonos-producten compatibel zijn met S2, ontvang je een melding in je Sonos S1 Controller-app met aanwijzingen voor hoe je moet updaten naar S2.

ik heb geen melding gehad en mijn inbox is leeg. Wat nu?

groet

hanneke

Reputatie 4
Badge +3

Hey Hanneke,

Je wilt eerst de Sonos S2 app downloaden op je mobiele telefoon of tablet, daarna als je de app gestart heb druk je op “verbinding maken met bestaand systeem”

Nu zou je Sonos systeem de update moeten gaan doen naar de nieuwe software.

Potverdikkie Mark, ik heb net de nieuw app geïnstalleerd en een plaatje opgezet en verdomd als het niet waar is, Danny Vera klinkt ineens zoals hij het zelf bedoeld heeft! Dank voor de hulp. 

maar toch even een tip. Ik heb hier weken mee zitten klooien. WiFi eraf, WiFi er weer in, niks hielp. Jullie hebben mijn mailadres, er zit een mailprogramma in de app, wat is er nu handiger dan dat Sonos mij even een mail stuurt om te laten weten dat die nieuwe app er is? En dan in Jip-en-Janneke-taal hè, gewoon iets van ‘als je met die ouwe app blijft klooien gaat het niet goed’ in plaats van termen als bugfixes en dergelijke want ik ben jurist en geen ICT-er.

in ieder geval nogmaals dank.

groet

hanneke 

Reputatie 5
Badge +3

Fijn dat het is opgelost Hanneke, veel plezier er weer mee.