Geavanceerde instellingen?

  • 4 October 2022
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Ik krijg geen geavanceerde instellingen te zien.  Nochtans heb ik Android versie 11.

Wat kan het probleem zijn ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Wat voor geavanceerde instellingen zoekt U?

ik had ergens op een forum gelezen dat je in de geavanceerde instellingen moest gaan kijken, maar dat blijkt nu alweer niet waar te zijn…

 

Reputatie 7
Badge +3

Niet heel duidelijk zo. Er zijn heel veel instellingen, maar wanneer er niet aangegeven wordt wat gezocht wordt dan kom je niet veel verder. Begin eens te zoeken onder het tandwieltje. 

het lukt me gewoon niet om mijn Sonos Play 1 draadloos te connecteren

Reputatie 7

Ook “het lukt mij niet” geeft weinig handvatten voor hulp. Heeft de Play:1 wel gewerkt? Hoe ziet je wifinetwerk eruit? Waar gaat jet mis in de set up? Gaat het over een nieuw netwerk? Deze al gezien: https://support.sonos.com/s/article/1061?language=nl_NL

De play1 heeft gedurende verschillende jaren gewerkt op een Telenet-wifi netwerk.   Ben recent verhuisd en heb hier een Proximus netwerk.   Ik kan nu de play1 wel verbinden via een netwerkkabel aan de modem, maar draadloos lukt dus niet.   Als ik probeer draadloos te verbinden via mijn smartphone, probeert het systeem steeds op zoek te gaan naar een tijdelijk "Sonos" netwerk en wordt de Proximus wifi uitgeschakeld op mijn smartphone.   Dan volgt er steeds een foutmelding dat de play1 niet gevonden wordt.   Heb daarstraks een uur met iemand van de klantendienst gebeld, en voorstel is nu om eens te proberen met een andere smartphone....

Reputatie 7
Badge +3

Is dit wat je zoekt voor geavanceerde instellingen? Ik vermoed dat er een probleem is dat je Sonos nog het oude netwerk zoekt.

Je kunt dit vinden onder systeem —— Netwerk

 

Reputatie 7

Je zou ook het wachtwoord en naam van je oude netwerk in je nieuwe router kunnen zetten. Dan weet de Sonos mogelijk niet eens dat er een nieuw netwerk is……