Functioneert de Play:5 Gen 2 ook bedraad?

  • 17 February 2022
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Badge +1

Goede avond,

had even een vraag, lees veel dat de play5 gen2 niet bedraad werkt, nu heb ik een week de play 5 gen2 in huis. Maar durf de speaker niet bedraad aan te sluiten met het idee dat die het dan niet meer draadloos doet.

wat is de meerwaarde bedraad ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Waar lees je dat? Sonos speakers werken zowel bedraad als via wifi. Als je er meer hebt en je bedraadt er één, dan schakelen ze allemaal van je wifi af en gebruiken ze het netwerk dat de bekabelde speaker aanmaakt (Sonosnet).

Je kunt de speaker gerust bedraad aansluiten, dat heeft geen invloed op de wifi.

Badge +1

Ik heb 1 play 5 en las dat veel mensen die hadden de speaker via wifi aangesloten en daarna bedraad en toe ging die niet meer op wifi. 

Badge +1

dit is er een van, en zo zijn er meerdere 


Mijn sonos play 5 gen 2 verbindt niet met de WiFi. Het lukt me wel om deze te koppelen rechtstreeks aan de router. Maar zonder kabel kan ik em niet installeren. Iemand een oplossing?

Reputatie 7

Maar dan is mogelijk de wifikaart stuk (vandaar het advies om te bellen met Sonos). Dan is bedraad verbinden nog de enige mogelijkheid. Ik heb nergens gelezen dat de wifikaart stuk gaat omdat je bedraad verbindt…..

Badge +1

Bedankt voor de info. Ben zeer tevreden met de play5, mooi geluid al is het er maar 1