Foutmelding bij afsluiten desktop versie na update

  • 22 September 2021
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Badge +1

Deze melding krijg ik bij afsluiten, ik heb nog thans ook mijn registratie uitgevoerd vermoed ik. Ik heb in ieder geval geen meldingen gekregen om dit te doen.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7

Krijg je de melding eenmalig of elke keer? Programma al eens verwijderd en weer geïnstalleerd? Ook om te kijken of de melding wel door Sonos wordt veroorzaakt?

Badge +1

Hallo, ik heb dit elke keer ik de desktopversie op mijn PC afsluit. Ik heb ook het ganse programma reeds verwijderd, opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Nog steeds hetzelfde, steeds de melding.

Badge +1

Nogmaals een test gedaan. Ik heb in mijn windows10 met Chome browser een systeemherstel gedaan naar 20/09, juist voor de update van Sonos webversie. Het probleem is nu opgelost, ik krijg geen foutmelding meer. Ik kan dus niet updaten naar de laatste versie en gebruik deze versie nu:

Als ik de update uitvoer krijg ik de foutmelding

Weet iemand hier raad mee?

Badge +1

Als ik de update niet uitvoer kan ik bepaalde gegevens niet meer gebruiken, dus de update maar uitvoeren. Foutmelding 1101 tijdens update. Handeling uitgevoerd zoals beschreven op de foutenlog. Systeem geeft aan dat er geen update meer nodig is maar bij uitschakelen van de controller krijg ik opnieuw de toepassingsfout. Ook bij opstart krijg ik soms de melding dat er een stekker is uitgetrokken terwijl alles in werking is

 PS: app op Android werkt perfect 

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij liep vanochtend de update v/d windows app ook niet lekker. Ik kreeg een foutmelding aan het eind v/d update maar gek genoeg werkt ie wel gewoon.

Badge +1

Gelukkig voor mezelf ben ik dus niet de enige, ik begon al te twijfelen. Ik moet zeggen dat de laatste update wel werkt maar steeds bij het afsluiten de melding geeft. Teruggaan naar vorige versie geeft deze melding niet maar dan werkt de controller niet goed tot je de laatste update uitvoert. Dus momenteel gebruik ik de laatste update met telkens de melding bij het afsluiten.

Bij mij liep vanochtend de update v/d windows app ook niet lekker. Ik kreeg een foutmelding aan het eind v/d update maar gek genoeg werkt ie wel gewoon.

Hoi Allemaal,

Heel herkenbaar.
Liep tegen hetzelfde aan.
 

Badge +1

Gisteren nieuwe update gehad, nog steeds hetzelfde probleem bij het afsluiten van de controller. Is er iemand die weet hoe dit te verhelpen. De controller werkt wel maar bij afsluiten steeds een foutmelding. Ik kreeg gisteren zelfs de foutmelding bij de update maar had geen invloed op de update