Vraag

Foutmelding 1002

  • 13 June 2021
  • 7 reacties
  • 579 Bekeken

Al vanaf het begin heb ik problemen met mijn twee IKEA Sonos speakers. Muziek wordt regelmatig plotseling afgebroken (alleen bij radio gebeurt dat niet). Sinds vandaag kan ik helemaal niets meer afspelen. Niet via Spotify en geen bestanden op mijn apparaat. Telkens foutmelding 1002. Ook een diagnose versturen lukt niet. Wat te doen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoe is je Sonos verbonden met internet ?

Via WiFi.

Reputatie 6
Badge +3

Wat voor wifi apparatuur gebruik je ?

 

Reputatie 6
Badge +3

Dus alleen dat enkele apparaat ? verder geen versterkers of wat dan ook voor apparatuur in huis ?

Klopt, alleen deze. De speakers staan er drie respectievelijk zes meter vandaan, in dezelfde ruimte.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @Servaas Wielklem en goedemorgen!

 

Bedankt voor de aanvullende informatie en voor de gestelde vragen @Eddie the Eagle .

Als je enkel die KPN router hebt (zonder WiFi-versterkers, switches, EoPs, superwifi punten,etc) kan het zijn dat er een bereiksprobleem is of een WiFi-storing. Foutcode 1002 betekent dat de verbinding tussen de speaker en het netwerk verstoord of mislukt is. 

Hierbij heb ik nog een vraagje. Gebruik je draadloze verlichting, of draadloze panelen of heb je apparaten in de buurt van de speakers?

Eerst zou ik je aanraden om het WiFi-kanaal aan te passen tussen 1, 6 of 11, afhankelijk van een goede WiFi-screening in je buurt.

Meer informatie vind je hier: 

Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, mag je gerust mijn bovenstaande vragen en stappen volgen. Als het nog steeds niet lukt, neem gerust contact met ons op.