Beantwoord

foutmelding 1002

• 8 May 2019
  • 5 reacties
  • 2779 Bekeken

Tja, ook ik heb sinds kort telkens de foutmelding 1002 als ik mijn favoriete nummers wil afspelen. Ook kan ik geen radiostations meer beluisteren. Heb al alle stekkers in (hopelijk) de goede volgorde uit en weer ingeplugd maar het probleem blijft. Wat nu?
icon

Beste antwoord door geralletje 9 May 2019, 17:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zou je eens een diagnose willen maken kort nadat dit probleem zich voordoet?
Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Het verzenden van de diagnostische gegevens lukt niet...
Nu is de foutmelding bij het afspelen van mijn favorieten vanaf Deezer: er is een fout opgetreden bij toevoegen van nummers aan de wachtrij. En bij het kiezen van een radiostation krijg ik nu foutmelding 701.
Reputatie 7
Badge +2
Al deze problemen duiden op netwerk problemen waarin Sonos zijn werk niet goed kan doen, zoals een diagnose naar onze servers verzenden, of nu het niet kunnen afspelen van Deezer.
Vaak kan het uit en aan zetten van je netwerk apparatuur en ook Sonos hier wonderen in doen.
Als dit toch niks doet oplossen, dan raad ik je aan ons even te bellen wanneer je bij het systeem bent.
Jaaaaa! Het werkt weer. Geen idee hoe en waarom maar ben er blij mee. Mocht het probleem in de toekomst weer voorkomen bel ik. Thanks!