Vraag

Favorieten in Sonos

Misschien doe ik iets verkeerd ... mijn "toevoegen aan favorieten" bij "artiesten" werkt niet, nochtans komt het wel voor als keuzemogelijkheid.

3 Reacties

Nog wat meer info bij mijn vraag (topic werd al gelanceerd vooraleer ik kon aanvullen) ... wat wel werkt is dat "albums" en "nummers" worden weergegeven in mijn lijstje met Sonos favorieten. Nu zou ik net hetzelfde willen voor "artiest" - ben ik als enige intensieve Sonos-addict die die aan mijn lijstje met wensen zou willen toevoegen? Is dit moeilijk om te programmeren? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Bedankt community om hier met positieve woorden op te antwoorden. Thanks, Rudy
Reputatie 3
Badge +3
Artiesten zijn niet aan favorieten toe te voegen helaas, gezien dat er heel veel muziek onder een artiest kan zijn (verschillende albums, singles etc), terwijl een album of nummer een specifiek deel is dat opgeslagen wordt.
Ik ben wat snel in mijn pen gekropen ... ik had ondertussen ook al dezelfde redenering gemaakt. Beter zo. Bedankt voor het antwoord. Trouwens, bij deze gelegenheid toch nog even vermelden: alle medewerkers van Sonos zijn professionals die ons als gebruikers verwennen met een pracht van een systeem (software + hardware). Keep up the good work, guys.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen