Vraag

Extra Play One

• 23 mei 2020
  • 7 reacties
  • 80 Bekeken

In de huiskamer staat een Beam met 2 Play One speakers. Nu wil ik in mijn werkkamer nog een Play One installeren. 

Ik wil, als er een Play One bij zou kunnen, die installeren als een aparte kamer want die wil ik uit kunnen zetten zodat hij niet de muziek of tv afspeelt als er niemand in die kamer is. Is dit mogelijk?

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Uiteraard kan je deze in een aparte kamer installeren, maar volledig uit zetten gaat niet, tenzij je hem stroomloos maakt, anders staat hij gewoon netjes op stand-by 

Ja kan met de Sonos app eenvoudig  kiezen welke kamer er moet gebruikt worden, bv zodat de One in je werkkamer niet muziek begint te spelen als je tv kijkt 🙂

Dank je wel, Difke!

Reputatie 5
Badge +3

Sterker nog: als je hem als aparte kamer installeert moet je er speciaal voor kiezen als je hem wel hetzelfde als in de woonkamer wilt laten afspelen (dat heet dan groeperen).

Oh ok, dat is nog wel een goeie inderdaad. Dank je wel!

Reputatie 5
Badge +3

Alvast veel luisterplezier 👍

Gaat lukken! :relaxed: Ik ben al een paar jaar in het bezit van 2 Play One speakers waarvan ik er iedere morgen één meenam naar onze kwekerij om ook daar gezellig met muziek te kunnen werken.

Afgelopen januari heb ik er een Beam bijgekocht maar omdat ik geen zin meer heb in gesleep, wil ik er voor op mijn werkkamer nog een Play One bijkopen.

Reputatie 5
Badge +3

Groot gelijk, dat gesleur is ook maar niks he.

Laat maar weten hoe het verloopt 🙂

Reageer