Beantwoord

Extra family account van Spotify toevoegen aan Sonos

• 6 juli 2018
  • 2 reacties
  • 4151 Bekeken

Het is al in diverse andere topics besproken waarbij mensen aangeven het werkend te hebben gekregen echter lukt het mij gewoonweg niet.

Korte uitleg van wat ik wil en wat de huidige situatie is:

Ikzelf, mijn vrouw en mijn dochter hebben allen een eigen Spotify family account waarvan mijn eigen account het hoofdaccount is. Mijn account is momenteel gekoppeld aan mijn Sonos systeem.

In de auto speel ik regelmatig muziek vanuit Spotify die ik via BT stream vanaf mijn Smartphone waarop mijn hoofdaccount gekoppeld is. Dat stuk gaat nog goed. Als mijn vrouw echter thuis besluit om lekker de muziek aan te zetten en Spotify muziek via de Sonos af te spelen (wat ook gekoppeld is aan het hoofdaccount) dan pakt zij de muziek over en hoor ik in de auto dus ineens de muziek afgespeeld worden die mijn vrouw heeft geselecteerd.

Meest handige oplossing zou hiervoor zijn: Voor het Sonos systeem een eigen account aanmaken in Spotify family. Dat stukje lukt echter niet. De uitnodiging email krijg ik wel en kan deze ook bevestigen maar daarna gebeurt er niet veel behalve dat ik op de pagina uitkom waarbij ik een nieuw premium abonnement kan afsluiten (zie afbeelding hieronder). Dat abb. heb ik echter al. Daarnaast kan ik bij het Sonos systeem alleen het hoofdaccount selecteren als ik een nieuwe bron ga configureren.

Wie kan me hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Ryan A 6 juli 2018, 12:45

Je kan al meerdere accounts toevoegen aan Sonos. Zodra je bij Bladeren op Spotify klikt in de app zie je bovenin de naam staan van welk account je gebruik maakt.
Bekijk origineel

2 Reacties

En dit is dan de 2e melding als ik op accepteren heb gedrukt.

Reputatie 5
Badge +2
Je kan al meerdere accounts toevoegen aan Sonos. Zodra je bij Bladeren op Spotify klikt in de app zie je bovenin de naam staan van welk account je gebruik maakt.

Reageer