Beantwoord

Error 701

  • 2 September 2018
  • 33 reacties
  • 12622 Bekeken

Ik kan mijn spotify muziek niet meer afspelen op Sonos - ik krijg afwisselend error 701 en melding "kan nummers niet aan wachtrij toevoegen"
icon

Beste antwoord door Erooij 28 November 2020, 11:33

Bekijk origineel

33 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Isabelle, ik wil je vragen om je Spotify account tijdelijk te verwijderen uit Sonos. Dit kan via de instellingen en vervolgens Mijn muziekservices. Hierna kan je op dezelfde plek je Spotify account opnieuw toevoegen.

Mocht je hierna nog problemen hebben dan wil ik je vragen om een diagnose in te sturen nadat de fout zich heeft voorgedaan. Dit doe je via: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer hier vermelden.
Ik heb hier ook last van. Heb mn spotify account al verwijderd
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hier ook last van. Heb mn spotify account al verwijderd
Dan zien we graag de diagnose tegemoet waar mijn collega in het vorige bericht naar vroeg.
Hoi,

Ik heb hier ook last van. Ik heb mijn spotify account verwijderd, werkte niet en nu kan ik ook mijn account niet meer toevoegen. Dan krijg ik een foutmelding.

Ik probeer vervolgens de diagnostische info te verzenden maar ook hier wordt er aan gegeven dat dit niet kan worden verzonden.

Wat nu?

Groetjes Chantal
Het is opgelost
Ik heb een soortgelijk probleem. Account al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar blijft terug komen. Diagnostische informatie verzonden: 1521440604
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb een soortgelijk probleem. Account al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar blijft terug komen. Diagnostische informatie verzonden: 1521440604
Raad je aan ons even te bellen op ons support nummer.
Ik heb sinds deze week hetzelfde probleem, krijg geen enkele muziek naar m’n Sonos kamers, geen Spotify, geen radio stations. Dit op beide kamers die ik heb. Playbar met sub op de TV doet het wel gewoon maar ook daarop geen spotify of radio mogelijk.
Ik heb sinds deze week hetzelfde probleem, krijg geen enkele muziek naar m’n Sonos kamers, geen Spotify, geen radio stations. Dit op beide kamers die ik heb. Playbar met sub op de TV doet het wel gewoon maar ook daarop geen spotify of radio mogelijk.

En spotify account verwijderd, kan nu echter niet meer toevoegen.
Ik heb ook een dergelijk probleem en blijkbaar niet de enige..Ik kan mijn muziek van mijn NAS niet meer afspelen op Sonos - ik krijg afwisselend error 701 en melding "kan nummers niet aan wachtrij toevoegen"
Diagnose verzonden: 97900035
Ik heb sinds deze week hetzelfde probleem, krijg geen enkele muziek naar m’n Sonos kamers, geen Spotify, geen radio stations. Dit op beide kamers die ik heb. Playbar met sub op de TV doet het wel gewoon maar ook daarop geen spotify of radio mogelijk.

En spotify account verwijderd, kan nu echter niet meer toevoegen.


Bij mij is het na harde resets en dus helemaal opnieuw beginnen oogelost. Hoop niet dat dit vaker voor gaat komen.
Ook ik heb dit probleem, geen spotify geen radio niks.. Wat moet ik doen? Betreft een Sonos Play: 1
Zelfde probleem, kan geen muziek meer afspelen via spotify op sonos.
diagnostische info verzonden, bevestigingsnummer 572292312
Reputatie 5
Badge +3
Er was een storing bij Spotify waardoor de bediening naar Sonos-producten niet konden worden bestuurd. Dit is nu verholpen.

Ik heb ook een dergelijk probleem en blijkbaar niet de enige..Ik kan mijn muziek van mijn NAS niet meer afspelen op Sonos - ik krijg afwisselend error 701 en melding "kan nummers niet aan wachtrij toevoegen"
Diagnose verzonden: 97900035


Voor dit probleem willen we je vragen om ons te bellen.
Ons telefoonnummer en openingstijden staan hier.

Bij mij is het na harde resets en dus helemaal opnieuw beginnen oogelost. Hoop niet dat dit vaker voor gaat komen.

Dit zou niet de oplossing moeten zijn voor een probleem met de bereikbaarheid van je systeem. Maak de volgende keer een diagnose en plaats het resulterende nummer hier.

Ook ik heb dit probleem, geen spotify geen radio niks.. Wat moet ik doen? Betreft een Sonos Play: 1Ik raad iedereen aan om of met ons te bellen, of een diagnose te plaatsen of iets meer informatie te plaatsen om je te helpen. Dit is helaas te weinig.

Zelfde probleem, kan geen muziek meer afspelen via spotify op sonos.
diagnostische info verzonden, bevestigingsnummer 572292312
Het lijkt erop dat dit probleem nu is verholpen. Mocht dit niet zo zijn horen we het graag.

Bij mij hetzelfde probleem, Had ook geen verbinding meer met wifi terwijl me verbinding top was stekker van de playbar eruit gehaald minuutje gewacht stekker er weer in app opstarten en alles werkte weer top!

Zelfde probleem, krijg m’n spotify niet meer geïnstalleerd en ook bij het aanvragen van de diagnose krijg ik een foutmelding.. wat nu? 

Hi Sonos,

 

ik heb hetzelfde probleem, kan sinds vorige week niets meer afspelen. Radio geeft aan niet te kunnen verbinden en bij Spotify krijg ik error 701. Ik probeer de diagnostische info te versturen, maar dat werkt ook niet 😑

Zojuist ook Spotify account verwijderd, maar ik krijg ook een foutmelding als ik deze weer toe wil voegen...

kunnen jullie helpen?

 

veel dank! 

   

Reputatie 4
Badge +3

Hi Sonos,

 

ik heb hetzelfde probleem, kan sinds vorige week niets meer afspelen. Radio geeft aan niet te kunnen verbinden en bij Spotify krijg ik error 701. Ik probeer de diagnostische info te versturen, maar dat werkt ook niet 😑

Zojuist ook Spotify account verwijderd, maar ik krijg ook een foutmelding als ik deze weer toe wil voegen...

kunnen jullie helpen?

 

veel dank! 

 

Hey Khuyzer,

Kan het zijn dat je misschien een witte connectbox van Ziggo heb?

Hierin is een bekende issue waarin het IPv6 DNS problemen kan geven.

Mocht je deze router hebben zou ik je aanraden om Ziggo hierover te bellen en om te vragen of ze de IPv6 willen uitzetten voor je.

Hi Sonos,

 

ik heb hetzelfde probleem, kan sinds vorige week niets meer afspelen. Radio geeft aan niet te kunnen verbinden en bij Spotify krijg ik error 701. Ik probeer de diagnostische info te versturen, maar dat werkt ook niet 😑

Zojuist ook Spotify account verwijderd, maar ik krijg ook een foutmelding als ik deze weer toe wil voegen...

kunnen jullie helpen?

 

veel dank! 

 

Hey Khuyzer,

Kan het zijn dat je misschien een witte connectbox van Ziggo heb?

Hierin is een bekende issue waarin het IPv6 DNS problemen kan geven.

Mocht je deze router hebben zou ik je aanraden om Ziggo hierover te bellen en om te vragen of ze de IPv6 willen uitzetten voor je.


Hi Mark,

yes, dat klopt! Oh fijn om te weten waar het aan ligt, ik ga contact opnemen met Ziggo!

Thanks voor je snelle reactie.

 

Sinds de update van de Sonos app heb ik dit probleem ook. Heb van alle speakers al eens 10 sec. de stekker eruit gehaald. Spotify account heb ik verwijderd, maar krijg ik nu niet meer terug in de lijst ( bij het laden krijg ik de melding “Fout Kan Spotify-account niet toevoegen”) Ook de radio apps werken niet. De Playbar en de 2x Play:1 die op de TV aangesloten zijn werken wel voor de TV en is ook via de app te bedienen.

Maar bij gebruik van Spotify, Calmradio, TuneIn e.d. krijg ik foutcode 1002 of 701 en de melding "kan nummers niet aan wachtrij toevoegen".

Ik probeer de diagnostische info te versturen, maar ook dit lukt niet… HELP!

Reputatie 4
Badge +3

Hey @TFD87 ,

Als je dan ook geen diagnose kan versturen zou ik je aanraden om eens telefonisch contact met ons op te nemen.

Dan kunnen mijn collega’s van onze support center je direct hiermee helpen.

Hey @TFD87 ,

Als je dan ook geen diagnose kan versturen zou ik je aanraden om eens telefonisch contact met ons op te nemen.

Dan kunnen mijn collega’s van onze support center je direct hiermee helpen.

Probleem opgelost, bedankt!

Zelfde probleem en zelfde foutmelding: fout bij toevoegen tracks aan wachtrij (701).

Het betreft de nummers van één specifieke playlist uit mijn lijst van meerdere afspeellijsten. De overige playlists worden wél afgespeeld.

Reeds meerdere keren uit- en weer ingelogd. Niet opgelost.

Diagnose verstuurd onder nummer 1713448679.

Graag wat hulp.

Dank bij voorbaat.

Reputatie 7
Badge +3

Sonos reageert hier niet meer op geplaatste diagnoses. Wanneer je deze uitgelezen wilt hebben zal je maandag met hen moeten bellen of chatten.

Reageer