Vraag

Er komt geen muziek uit de Roam.

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 867 Bekeken

Er komt geen geluid uit mijn roam, wel te zien in mijn app verbonden met de one , kan die zelfs aan en uit doen met de roam maar geen muziek te krijgen uit roam , alles al geprobeerd 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Misschien toch goed om aan te geven wat je geprobeerd hebt, met wat screenshots?

Reputatie 4
Badge +3

Je zegt “verbonden met de One”. Als je dat hebt gedaan om een stereo paar op te zetten, gaat dat helaas niet werken. 
De Roam moet je instellen als aparte speaker. Als je dan in de app kijkt onder “instellingen” en dan “over mijn systeem” zou de Roam op WM1 moeten staan. De one, afhankelijk of je deze met een netwerkkabel hebt aangesloten (WM0) of ook via WiFi (WM1)

Mogelijk dat je dit al wist, dan excuses als mijn reactie overbodig is. Mocht je er wel iets aan hebben, is dat alleen maar mooi. Ik heb zelf sinds gisteren ook een Roam in het Sonos assortiment. 1 maal sub, arc, 1 maal een One en 3 maal One SL, allemaal in WM0. Enkel de Roam is WM1 en is geconfigureerd al aparte kamer genaamd “Sonos Roam”. Aangezien deze draagbaar is, heb ik deze bewust niet toegewezen aan een bestaande kamer.