Beantwoord

Elke dag opnieuw installeren

  • 30 August 2021
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Hoi,

Wij hebben sinds een tijdje een sonos arc en 2 x de one SL als surroundspeakers. Helaas herkent die de 2 one sl's elke dag opnieuw niet.  Dan staat er in de app Woonkamer +?+?. Nadat ik onze wifi opnieuw heb opgestart en de stroom van de one sl's eraf heb gehaald en teruggezet doen ze het weer. Maar het lijkt me niet horen dat dat elke dag opnieuw moet?

 

Ik hoor het graag als iemand hier een oplossing voor heeft. Alvast bedankt.

 

Groetjes Lotti

icon

Beste antwoord door Erooij 30 August 2021, 22:48

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je internet van KPN met een V10a router? Zo ja dan is dit gekomen na een update van deze router en kan je bij kpn verzoeken de oude software terug te plaatsen.

Zo nee, dan zou ik een diagnose maken wanneer het probleem zich voordoet, het nummer noteren en bellen met Sonos om je netwerk na te laten kijken. 

Hi Erooij,

 

Bedankt voor je bericht. Ik heb inderdaad KPN, geen idee wat voor router ik heb. Ik ga dat in ieder geval uitzoeken en als dat het is morgen meteen KPN bellen.

 

Bedankt voor je snelle bericht.

Fijne avond.

Groetjes Lotti 

Ik zie nu dat er v10a voorop mijn router staat. Gevonden dus ;-)

 

Nogmaals bedankt.

Groetjes Lotti

Reputatie 7
Badge +3

Ik las net op het kpn forum dat er een nieuwe update komt .

Update 27-8-2021

Er is een nieuwe firmware voor de Experia Box V10a die vanaf dit weekend zal worden uitgerold. Deze firmware lost de (meeste) problemen met Sonos op.

Verzoek om terugdraaien firmware is hierdoor overbodig geworden en verzoekjes worden niet langer opgepakt. De nieuwe firmware is versie  v5.00.52_build493-owl  en zal gefaseerd in grote batches onder alle gebruikers van de v10a verspreid worden van 31-08 t/m 13-09. 

Heb je nog de v5.00.49_build487_owl en ervaar je problemen met je Sonos, je kunt de firmware update naar v5.00.52_build493_owl forceren door de Experia Box V10A te resetten.

 

Oude tekst, voor de overzichtelijkheid, verborgen:

Toon inhoud

 

Bekijk origineel