Elke dag opnieuw geen verbinding met Sonos.

  • 2 January 2022
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Ik word er gek van. Elke dag als ik muziek wil starten via de goudkleurige app op mijn IPhone op Sonos 5 en 1 krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden.

en elke dag loop ik weer het riedeltje door of mijn router werkt, Sonos draadloos is, ik de stekkers erin en eruit moet doen. Jarenlang geen enkel probleem en nu elke dag dit. Ik word er … gestoord van om elke dag een half uur te klooien om een stukje muziek te spelen. Dit is geen doen zo. Ik sta op het punt om dat hele Sonos systeem het raam uit te gooien.

 

Herkenbaar probleem? Heb jij een oplossing gevonden voordat je uit het raam gooide? Ik hoor het graag. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Moet je dit elke dag doen, of elke keer als je Sonos gebruikt? Als dat laatste het geval is zou het aan een verkeerde reactie van je router op het herstarten van je Sonos devices na een update kunnen liggen. een oplossing zou kunnen zijn dat je je Sonos devices een vast ip-adres geeft.

Waaruit bestaat je netwerk trouwens? Router, mesh, access points? Hoe is Sonos aangesloten? Heb je al eens een diagnose gemaakt en gebeld met Sonos?

Reputatie 4
Badge +1

@LucienHaarlem Goedemorgen.

 

Om een beter inzicht te krijgen over wat er verkeerd gaat in het systeem krijg ik graag een volledig overzicht van je netwerk.

Hoe ziet je netwerk er precies uit, Welke router heb je van de internetprovider en maak je toevallig ook gebruik van andere wifi punten in huis en/of wifi versterkers?