Vraag

Dubbele geïmporteerde afspeellijsten

  • 7 May 2021
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo,

 

Ik wou toch nog even extra info ivm het verwijderen van dubbele geïmporteerde afspeellijsten in Sonos. In iTunes staan ze niet dubbel. Ik heb al over dit topic gelezen op het forum maar vind hiermee toch de oplossing niet. Kan iemand nog eens zeer duidelijk alle stappen vermelden om dit probleem op te lossen?

 

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hallo @Ingrid V Welkom op de community.

 

Dat is erg vreemd dat het er twee keer staat.

Zou je voor mij  willen bekijken of je niet per ongeluk twee keer hetzelfde hebt toegevoegd.

Om dit te kunnen controleren kan je even kijken op de volgende pagina.

Zou je dan bij stap 3 willen kijken of er iets toevallig twee keer is toegevoegd?

Hallo Jeroen,

Thanks voor je bericht.

Ik heb alles al verschillende malen gecheckt. Ik heb de stappen gedaan die jij vermeldt.

Ik heb trouwens ook al een aantal keren alles eraf gegooid bij Sonos en dan terug muziekbibliotheek gesynchroniseerd.

Ik zie nergens dat ik iets dubbel geïmporteerd heb.

Is map Muziek die overgezet is naar Sonos. Er zijn geen dubbele muzieknummers, nergens, maar enkel die dubbele geïmporteerde afspeellijsten uit iTunes. En ik kan ze natuurlijk ook niet verwijderen uit Sonos en terug importeren uit iTunes. Ik heb al zeer uitgebreid alles zitten checken maar vind de oplossing niet.

Ik zou niet weten hoe het gebeurd is en hoe ik het terug kan rechtzetten. Vervelend.

 
Reputatie 4
Badge +1

Hey @Ingrid V 

 

Graag wil ik je even uitnodigen om telefonisch contact met ons op te nemen.

Medewerker aan de telefoon zal als je het goed vindt even met je meekijken op de computer om te kijken hoe we dit kunnen oplossen.

 

Hallo Jeroen, ok voor mij. Het probleem is dat ik momenteel een abonnement heb waar geen buitenlandse nummers of 0800 nrs toe behoren. Kan ik van jou een mobiel nummer ontvangen  waardoor we met WhatsApp kunnen bellen? 

 

 
 
Reputatie 4
Badge +1

Hey @Ingrid V.

Helaas is dat niet mogelijk.

Ik heb wel een internationaal telefoonnummer voor je: +31888642300 (Lokaal tarief)