Vraag

dubbele connect amp mogelijk

• 12 January 2018
  • 8 reacties
  • 176 Bekeken

Badge
Weet iemand, of heeft iemand ervaring met het aansluiten van meerdere connect amp? Ik wil nl boven en beneden muziek. Dat lukt wel met de one en 5, maar ik wil zo graag inbouw speakers aansluiten. De amp staat al beneden aangesloten op de oude muziekinstallatie/boxen en de one en de 5. Dus de amp naar boven verhuizen is geen optie.... Ik kijk uit naar een passende oplossing

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Je kan een tweede CONNECT:AMP nemen voor boven, de tweede CONNECT:AMP geef je zoals de overige Sonos spelers een naam en zal dan ook als een kamer verschijnen in de Sonos app.
Badge
Super, dank je wel. Ik ga daar voor.
Badge
Ik heb toch maar gekozen voor een versterker van Linn in combi met de connect. Dus niet de versterker van Sonos. Geeft net even een beter geluid.
Badge
Maar Ryan, heb je ervaring met de afstandbediening? Ik moet elke dag opladen. Hele nacht onder stroom gezet. Dan doet ie het weer (opnieuw connecten) en einde dag (hele dag niet gebruikt als ik naar werk ben) is ie weer leeg. Daar heb ik dus niet zoveel aan. Hebben jullie deze klacht vaker gehoord?
Reputatie 7
Badge +2
Maar Ryan, heb je ervaring met de afstandbediening? Ik moet elke dag opladen. Hele nacht onder stroom gezet. Dan doet ie het weer (opnieuw connecten) en einde dag (hele dag niet gebruikt als ik naar werk ben) is ie weer leeg. Daar heb ik dus niet zoveel aan. Hebben jullie deze klacht vaker gehoord?
Sorry welke afstandsbediening hebben we het over?
Badge
Over de Iport Xpress keypad van Sonos.
Reputatie 7
Badge +2
Over de Iport Xpress keypad van Sonos.
Heb vernomen dat als deze zich op een metalen oppervlak bevind, dat deze sneller leeg is.
Zou je adviseren de keypad te verplaatsen.
Badge
Dank je Tim, maar het moet op een metaal (meegeleverd) oppervlak, ivm de magneet. Ik heb inmiddels gebeld en het lijkt dat ik een defect product heb. Goede service, gaat retour en ik bestel een nieuwe. Dank voor je reactie en ik zal laten weten of mijn volgende wel naar behoren functioneert. Fijne dag.