Vraag

Drop outs op line-in sonos connect

• 23 October 2016
  • 2 reacties
  • 404 Bekeken

Ik heb mijn platenspeler aangesloten op mijn sonos connect dat bekabeld aangesloten is op de router.
Regelmatig heb ik onderbrekingen op mijn Play3 als ik deze in groep afspeel.
Ik heb al geprobeerd de connect bekabeld aan te sluiten en kanalen te veranderen van mijn wifi netwerk en van het sonos-net.
Probleem blijft zich voort doen. Is er nog iets dat ik kan aanpassen om dit probleem te verhelpen?
bevestigingsnummer: 6672805

Groeten,

Olivier

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste Olivier ,
Probeer eens gecomprimeerd af te spelen. Ik heb zelf het geluid van de pc op mijn connect aan gesloten en stuur dit naar een play 1. Omdat dit ongecomprimeerde gebeurt is het bestand dat overgestuurd moet worden te groot en dan krijg je drop outs. Bij mij kan het niet anders omdat dit het geluid van de tv is. Gecomprimeerd geeft het beeld en geluid sync fout. Ze praten al maar het geluid is er nog niet.
Misschien dat dit je helpt.
Groet,
KUIFJE
Reputatie 5
Badge +2
De diagnose laat zien dat er wat wifi verstroring is, dit komt door de druk bezette wifi kanalen. Sonos staat nu op kanaal 1, verzet hem even naar kanaal 6. Stuur dan weer een diagnose in en post het bevestiging's nummer hier, doe het zelfde voor kanaal 11. Via dia weg kunnen we even kijken welk kanaal het beste of voor Sonos.