Beantwoord

Downgraden van S2 naar S1

  • 16 May 2021
  • 2 reacties
  • 1617 Bekeken

Hallo,

Ik bezit een Connect van de eerste generatie en 2 Play-3’s… Wat de play3 betreft kreeg ik een foutmelding 1101 en bij “systeem” zag ik dat de beide Play-3’s in OS : S2 stonden terwijl de Connect in S1 staat.(dat kan ook niet anders, want hij is van de eerste generatie). Daarom gaf ik de twee Play-3 speakers een factory reset om ze te downgraden naar S1. Mijn app (S1) vindt ze nu echter niet meer en toevoegen kan ik evenmin want dan wordt ik gedwongen de app te upgraden naar S2 (wat dan weer niet compatibel is met de Connect).  

Ben ten einde raad.

Misschien is deze situatie voor een aantal mensen herkenbaar en weet iemand een oplossing ?

Dank bij voorbaat,

 

Marc VdV

 

icon

Beste antwoord door MarcVBelgium 22 May 2021, 00:36

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @MarcVBelgium,

Ik stel voor om het volgend artikel te raadplegen: Over S2 en upgrade & downgrade.

In dit artikel staan exact alle stappen weergegeven die uitgevoerd moeten worden om in dit geval de downgrade uit te kunnen voeren.

Mocht je evengoed tegen problemen aanlopen, dan raad ik aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we live ondersteuning kunnen bieden. 

Beste Dylan,

1000 x bedankt. Het isme gelukt om het hele systeem terug aan de praat te krijgen (onder S1). Ik ben weer een gelukkig mens. 😁🤛👍👌🍾

Met muzikale groet

 

Marc